2014年11月28日 星期五

Shopping @ 荃灣 Aeon & 一田

二零一四年十一月廿三日      星期日


 


由於尋日買唔到太多嘢,加上又未買到白波鞋比彤彤,所以今日又去另一間一田掃貨,原先諗住去大埔的,但諗諗下都係去荃灣好 d,因為就算係一田買唔到白波鞋,都仲有 Aeon 可以睇下嘛 (Aeon 又做緊吉日減價)~


 


由於去荃灣都幾遠,我哋又唔想搭港鐵無位坐,所以就搭巴士啦~


 



 


去到荃灣,先去Delifrance 食個 Tea 先,彤彤好蠱惑,知我哋食嘢,成枝奶唔飲,留定肚食嘢,結果佢一個人就食晒成碗迷你意粉 (係一個成人嘅 tea set 份量) @@


 


之後就行下奇趣天地先,又怪獸公司嘅主角係度,當然要影下相啦~


 



 



 



 



 



 


之後就去行下 Aeon,老公話要去洗手間,我同彤彤就坐係 d 櫈度等,突然彤彤係咁篤個面珠扮 cute ,我即刻拎部手機出來同佢玩下自拍啦~


 



 



 


白波鞋係 Aeon 已經睇岩咗,所以都唔理買咗先,因為今日係吉日,仲有多個 8 折呀,我估一田都無咁平呀~


 



 


之後我哋行埋過去西鐵站果邊嘅一田,今日比我見到有呢架紅色玩具車賣喇(沙田賣晒),所以即買啦,仲買多部送比表哥仔添~


 



 


行完一田,我哋又行埋隔離嘅 Aeon,但都無乜嘢岩了,臨走時見到有 Kitty,就幫彤彤影了幾張相就回家了~


 



 



沒有留言:

張貼留言