2014年11月11日 星期二

明愛籌款賣物會

二零一四年十一月二日     星期日


 


出席完幼稚園嘅面試,我哋就先去食 Lunch,之後就搭車去維園,因為今日呢度會舉行一年一度嘅「明愛籌款賣物會」~


 


大約 2 點我哋就入到場,今日超熱,又曬 wor,我哋驚熱親彤彤,所以我就孭住彤彤,再開埋把遮來擋下太陽~


 



 


我孭孭下彤彤,因為太熱,佢都頂唔住瞓著埋,我就一路孭住佢行咗差唔多個半鐘,真係攰 c 我呀!~


 


果度 d 檔口比較亂,d 貨隨處放的,有 d 就用幾個紙箱放係度比人埋去摷,但因為我孭住彤彤嘅關係,我都無特別行埋去睇,我只係睇咗 d 放得齊整的檔口,所以收穫唔多,全日只係用了 $40~


 



 


行到尾聲,彤彤就瞓醒了,所以我哋就過對面的中央圖書館睇下書,順便涼一陣冷氣先~


 



 



 



 



 


之後就過返 CWB 行下街,再去埋誠品睇書~


 



 



 


行到 5 點幾,就返搭車返去公公婆婆家食飯~


沒有留言:

張貼留言