2014年11月21日 星期五

K1 大作戰 Round 10 - 藍田靈糧堂幼稚園

二零一四年十一月十五日     星期六


 


今日又係星期六,又係面試日喇,今朝有 2 個面試要出席,之後就再返 Playgroup~


 


今朝出門口時有少少阻滯,所以旔咗 5 分鐘先到達 - 藍田靈糧堂幼稚園,好彩都比我哋入~


 


去到學校先係報到,再等叫名入等候課室,之後就係課室度玩玩具~


 


大約等咗 15 分鐘度,就有老師叫彤彤出去拎 Label,再玩多 5 分鐘度,就可以排隊去面試嘅課室,原先有 10 位小朋友的,暫時要分為 2 組,分別去唔同嘅課室面試~


 


入到去,有好多唔同嘅玩具,老師係一對一的,老師先問彤彤叫乜名,我同老師講佢仲未識的,老師都無迫佢,之後老師就教彤彤玩唔同嘅樂器,開頭彤彤都唔太肯跟老師丈嘅玩法,後來我再教下佢,佢就發現要跟我同老師嘅方法,先可以敲響個琴,咁佢就跟我哋個方法去玩喇~


 


之後又去玩下煮飯仔,老師叫彤彤煮比我食,佢都有照做,之後就夠鐘會合埋其他小朋友,一齊去音樂室見副校長同主任,同老師一齊唱遊~


 


其實個形式同上星期鑽石山靈糧堂幼稚園一樣,連個故仔都係一樣,今次彤彤學精了,知道唔係真係有蛋糕食,所以都算有坐定定聽老師講故意同埋唱歌,不過就唔太投入去跳舞,有時都想起身四圍行,但比我氹掂坐返係度~


 


最後就要排隊同副校長同主任 Say Bye Bye,同埋拎埋學校嘅小冊子就可以離開~


 



 


離開學校後,同老公傾返彤彤嘅表現,大家都覺得一 d 都唔突出,只係普普通通,所以應該機會不大~


沒有留言:

張貼留言