2014年11月17日 星期一

K1 大作戰 Round 6 - 佛教金麗幼稚園

二零一四年十一月八日     星期六


 


又到星期六,又係幼稚園面試嘅日子~ 原先今日收到 7 間幼稚園嘅面試通知書的,但因為撞期,所以只能出席其中四間,連我自己最心儀嗁劍鳴幼稚園都出席唔到~ (考慮到機會太小,唯有揀去見村校,希望可以增加成功嘅機會)


 


其實前晚彤彤有少少發燒(只係返了 2 日學就病到,真係無用豬呢~),我哋第二朝見佢退咗燒都照帶佢去睇醫生,退燒後都無再燒返,但安全起見,我哋都唔比佢返學(彤彤到中午時仲自己拎住對白波鞋行出門口,想去返學添~),等佢休息一日,可以出席星期六嘅面試~


 


今朝一早,9:20AM 就要出席第一間幼稚園嘅面試 -- 佛教金麗幼稚園,呢間幼稚園係屋企附近;學校無 N 班,所以比較多位;雖然係學卷學校,但好多報導都話呢間幼稚園係隱世名校/學卷學校中嘅名校(簡介會時校長都係咁講);最重要係我細個時都係讀呢間,應該會優先考慮收返彤彤(如果面試表現 OK 嘅話),所以我寧願放棄劍鳴,都要帶彤彤來呢間出席面試~


 


我哋準時就到達,但只能一位家長陪同出席面試,所以就由我陪彤彤入去,面試先由 6 位小朋友一組 (但有一位小朋友無出席),一齊入課室,睇一段唱遊嘅片段,再同老師一齊唱下歌,做下動作跳舞,彤彤跳得唔太投入(可能仲未瞓夠嘅關係),但都有耐唔時跳幾下 / 指下手咁~


 


之後就再分為 2 個小朋友一組,同老師一齊傾計,好不幸地,彤彤嘅同組小朋友 (男仔) 比佢大,仲要係响迦南讀緊 N 班,已經識講好多嘢,對答都好好,仲識用英文對答添 (佢媽咪話平時同工人姐姐用開英文溝通)~


 


老師先同 2 位小朋友打招呼講早晨,2 位小朋友都有同老師揮手打招呼,之後老師問小朋友叫乜名,同幾多歲,對方一一作答,但彤彤都無出聲~


 


之後老師叫小朋友玩玩具,每人有一籃仔玩具,彤彤先玩形狀同埋顏色配對盒,我教彤彤玩,彤彤一教就知點玩,跟住老師就問我平時邊位照顧彤彤,我就話日間係公公婆婆照顧,夜晚就係我同老公照顧返。


 


之後老師再問,點解要揀呢間學校,我就話因為我係舊校友,親身經歷過,知道呢間學校好好,而且多年來,學校係區內都好出名,坊間口碑好好,再加上又近屋企,所以都好想彤彤入來讀書~


 


老師叫小朋友收拾玩具,再交換玩具來玩~ 今次呢籃玩具係一 d 小朋友的日用品來的,我係彤彤耳邊提佢幫公仔刷牙同埋用匙餵公仔食嘢,彤彤都有照做~


 


之後老師叫小朋友收拾玩具,再推返籃玩具比老師,2 位小朋友都有做到,之後老師叫另一位小朋友伸手入一個袋度拎一件物品出來,再問佢係乜嘢來,然後再叫佢伸手入另一個袋拎一件物品出來,又再問佢係乜嘢來?


 


之後就到彤彤了,彤彤係第一個袋拎出來嘅係橙,老師問佢係乜嘢來? 彤彤答係 Orange ,老師再問佢係乜嘢色,彤彤唔肯再講,之後再係另一個袋拎了一個紅蘿蔔出來,老師問彤彤係乜,彤彤無出聲,之後老師叫小朋友幫手放返 d 物品入個袋度,2 位小朋友都有到~


 


最後老師送了一份小禮物比 2 位小朋友,2 位小朋友都有講多謝,之後就可以離開,彤彤無講 Bye Bye,同埋無推返埋張櫈,但就有揮手~


 



 


面試後出來同老公會合,傾返彤彤嘅表現,覺得應該機會不大,除非學校見我係舊校友,肯優先收返彤彤~


 


其實都唔多時間做 Review,因為我哋趕時間截的士去下一站,點知仲要等咗好耐都有車,激 c 人!~


沒有留言:

張貼留言