2014年11月17日 星期一

K1 大作戰 Round 9 - 北角明慧國際幼稚園

二零一四年十一月八日     星期六


 


食完 Lunch 後,我哋就來到北角,去出席今日的第四場面試 -- 北角明慧國際幼稚園,呢間學校嘅語境好好,除咗英普之外,仲會教埋日文添,所以我哋都好鍾意~


 


面試先由唱遊開始,全個課室內有40 位小朋友,同 2 位外籍老師一齊唱歌跳舞,其實唱嘅歌都係平時返 Playgroup 唱果 d ,我仲諗住彤彤一定會跟住來跳舞添,點知佢竟然無一齊跳,只係企係度睇其他人跳@@


 


之後就安排小朋友入唔同嘅課室進行面試,每 3 位小朋友一組同 1 位老師見面,好唔好彩,同組嘅小朋友係大 B,講嘢有文有路,睇來彤彤都係陪跑的了~


 


老師先同 3 位小朋友 Say Hello,3 位小朋友都有同老師揮手,之後問小朋友叫乜名同幾多歲,除咗彤彤之外,另外 2 位小朋友都答到@@


 


之後老師就拎咗幾樣玩具出來,叫小朋友做比老師睇,3 位小朋友都做到,之後老師問顏色,彤彤無出聲 (其實佢係識的),另外 2 位都有答到~


 


再叫小朋友做顏色配對,將相同顏色的圈圈,放入同顏色的架入面,其他 2 位小朋友好快就做好,彤彤就玩成得比較慢,同埋要我比提示先完成到,細 B 嘅能力,真係比大 B 差好遠,唉~


 


跟住老師話面試完畢,叫小朋友離開坐位前推返埋張櫈,彤彤無做到,但就有同老師揮手~


 



 


我哋見完老師後,老公仲未出來 (佢係另一間房填問卷),等了大約 5 分鐘,老公先出來,我哋又傾下彤彤嘅表現,都係覺得應該無行了~


沒有留言:

張貼留言