2014年11月14日 星期五

N Class 插班面試 + 辦理註冊手續

二零一四年十一月三日      星期一


 


一直都心大心細,比唔比彤彤返 N 班好? 平時公公婆婆可能真係照顧得彤彤太好,樣樣嘢唔駛點出聲,就有人幫佢安排/處理好,所以佢唔太肯開口講嘢,呢排仲要成日發脾氣,同老公傾過都係覺得比彤彤返下學好 d~ 但彤彤係龍細 B 嘅關係,真係好難先搵到學校有 N 班位比彤彤插班 lor~  (我已經打晒電話去藍田至九龍灣嘅學校問過)


 


同朋友傾開,煩惱緊搵唔到有學校仲有位插班之際,朋友仔話佢囝囝學校因為係新校嘅關係,再加上地點比較吊腳,應該仲有位,叫我試下打電話去問下~


 


電話問了學校,話而家仲有位,大致上應該無問題,叫我哋帶埋彤彤過來見一見校長,由校長決定收唔收彤彤~


 


今日 4:15pm 就來到學校,係教員室等見校長,大約等到 4:45pm 就可以去課室參觀,之後就入課室見校長~


 



 


校長係一位韓國人,但佢識聽同埋講英文,所以我哋全程都係用英文對答,而且面試主要都係同我哋傾,都無乜問過彤彤問題~


 


但彤彤可能見無人問佢嘢,所以佢有點悶呀,就係度係咁同校長講 Bye Bye(其實係佢見到校長後面果窗,出面有好多車經過,佢係度同 d 車 Bye Bye),仲揮晒手添,真係比佢激 c 呀!~


 


不過好彩校長都好 nice 下,見彤彤係咁同佢 Say Bye Bye 都無乜嘢,仲係度同彤彤講 "It is not the time to say bye bye",之後又係度撩下彤彤傾下計咁~


 


同校長都係傾下平時邊個照顧彤彤,同埋點解要揀呢間學校 (我同校長講係我朋友介紹的),之後就傾下而家新一代嘅香港小朋友,自理能力真係好低,佢辦學的目的,除了教知識外,仲想訓練小朋友的自理能力等等~


 


大約傾了 15 分鐘,校長已經話收彤彤,但由於彤彤仲有幾日先夠 2 歲,佢話我哋可以選擇 12 月直接返 N 班,或者由明天開始,返住學校嘅 Playgroup 先,家長可以全程陪小朋友上堂,每日返 2 個鐘,到下個月先正式返 N 班~


 


我哋揀咗後者,一來老公仲未搵到工,有時間可以陪彤彤上堂,兩來有 Daddy 陪住彤彤返學一段時間,可以等彤彤慢慢適應下校園生活~


 


原先想即時辨埋註冊手續的,但由於無帶定 Cheque book 出來,所以明天要再過多來一次了~


 


所以我哋就返咗油塘食飯先,之後就帶彤彤去遊樂場玩一陣先回家~


 



 



 



 


二零一四年十一月四日      星期二


 


今日我特登放早,會合埋老公、彤彤同埋公公婆婆,就去學校幫彤彤註冊,由於公公婆婆遲 d 要帶彤彤返學,所以佢哋都跟埋來睇下~


 


先要墳一大堆 Form,再開咗幾張支票,埋單超過 8千,都真係幾貴啦,彤彤你要比心機讀呀!~


 


夏天校服:



 



 


冬天校服:



 


書包:



 


日用品:



 


之後我哋就臨急臨忙去買白波鞋同埋白色襪~



 



 



 


回家後就同彤彤換上校服,再落街影學生相,同埋做 Label!~


 



 



 



 



 


彤彤大個女喇,明天正式展開校園生活喇,Daddy & Mami 希望你會鍾意返學,同對讀書有興趣!~


 


沒有留言:

張貼留言