2014年11月27日 星期四

K1 大作戰 Round 12 - 圓玄幼稚園

二零一四年十一月廿二日      星期六


 


今日又要去見 2 間幼稚園,彤彤今朝起床後心情好靚,係咁捉住我陪佢跳舞,又成日笑笑口咁~


 



 



 



 



 



 


準時來到幼稚園門外,先去報到,再拎埋 Label ~


 



 


等一陣就入去音樂室,要除鞋坐係 play-mat上面,大約有 15 位小朋友同 15 位家長,同 2 位 NET teacher + 2 位本地老師,一齊同小朋友唱歌跳舞玩遊戲,彤彤唔太投入,只係耐唔時先一齊跳下舞,大部分時間都係坐係我大脾上~ 玩完遊戲,老師就每位小朋友都送了一盒粟米片~


 


之後就一齊著返鞋,我同阿囡好快就著好鞋,其他人未得,所以要等埋其他人,其間 2 位 NET teacher 走埋來撩彤彤玩,仲話佢好得意添~


 


好喇,等齊人,就一齊過另一間課室玩住玩具等~


 


其間家長要去排隊比報名費,小朋友就坐係度玩玩具,點知彤彤整跌晒 d 穿珠玩具,老師叫佢幫手執返,佢唔肯,到我出聲叫佢先肯,真係比佢激 c~


 


好快就叫彤彤個名,可以入另一間課室面試~


 


老師先同彤彤揮手講早晨,彤彤都有揮手 Say Hi~


 


之後就問彤彤叫乜名,彤彤無出聲,所以由我代答~


 


彤彤見老師枱上有個波,示意想玩,老師就拎住個波係乜來,彤彤答:「波」,之後老師同彤彤玩咗 2 次推波遊戲,彤彤都有做到~


 


之後老師問個波有乜嘢顏色,彤彤都答到晒 Red, White, Blue~


 


之後老師拎咗本故事書出來,問彤彤係乜嘢來,彤彤答:「書」,之後就問彤彤入面有乜,彤彤答:「車車」、「wo wo」,之後老師問咗幾隻顏色,彤彤都有用英文答~


 


老師又較下彤彤動物名,但彤彤就成日只係講:「wo wo」,真係比佢激 c~


 


老師就同我講,彤彤英文幾好 wor,平時係唔係咪成日用英文對答嫁? 我同老師講都唔係,只不過彤彤學英交比較快,所以教佢幾次已經識~


 


之後就再問下平時邊個照顧彤彤,同埋假日會去邊,會做乜嘢等等~


 


老師拎咗 d 穿珠出來比彤彤穿,彤彤當然無問題啦,穿完後,老師叫彤彤拆返出來,再放返落個籃仔度,點知彤彤太大力,一下就推晒 d 穿珠出來,攪到成枱都係,好彩無跌晒落地~ 老師就叫彤彤執返,佢都有照做,執完仲推返成籃比老師添~


 


老師拎咗部車仔出來,話送比彤彤,但要答咗係乜嘢顏色先,彤彤就講 Orange Yellow,之後老師話好叻 wor,送比你啦,之後彤彤就接住,我係側邊提彤彤講 Thank you,但彤彤只係講了 You 就算~


 


老師話面試完畢,可以走喇~ 我叫彤彤 Say Bye Bye,彤彤都有揮手同講 Bye Bye,再叫佢推埋張櫈,佢都有係咁二推下~


 


出咗課室,仲有一個月曆拎添~


 



 


出來同老公會合返,原來都 in 咗成個鐘,之後我哋講返彤彤嘅表現,大家都覺得彤彤表現唔錯,應該都有機會~


 


之後我哋去食飯先,再搭車去荃灣返 Playgroup~


沒有留言:

張貼留言