2014年11月18日 星期二

Kowloon Park Playground + Habour City Xmas 2014 Decoration

二零一四年十一月九日     星期日


 


今日唔需要出席幼稚園嘅面試,所以就想彤彤去公園玩下,但由屋企張子母床嘅子床爛咗,所以我哋就先去九龍灣訂造返張床先,呢 2 個星期就辛苦老公要瞓 sofa 喇!~


 


訂完床,就去德福食飯先,再出噴水池坐下 hea 下先~


 



 



 



 


之後我哋就搭車出尖沙咀,因為彤彤瞓咗,我哋就先去美麗華商場樓下嘅商務睇下書先,等佢瞓醒先去九龍公園個 Playground 玩~


 



 


彤彤瞓咗一個鐘度就醒了,我哋就帶佢過對面嘅九龍公園 Playground,等佢可以玩下放下電,睇下佢玩得幾開心~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩咗一個鐘有多,我哋見天開始黑話走喇,彤彤都唔肯,結果都要比佢玩多 5 分鐘,先好唔情願咁離開~


 


之後我哋行咗過海港城果邊,行咗陣反斗城,再食埋飯,就出去碼頭果邊影下相,之後就回家了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言