2014年11月28日 星期五

K1 大作戰 Round 13 - 香港創價幼稚園

二零一四年十一月廿二日      星期六


 


返完 Playgroup 之後,我哋又要搭車出返來九龍塘,因為下午仲有一個面試要出席 -- 香港創價幼稚園,聞說連劉德華都有幫佢嘅囡囡報了呢間幼稚園,仲被安排係星期四果日面試,而劉生仲親自帶囡囡出席面試添~


 


呢間幼稚園有乜好? 一來有學卷,兩來辨學團體係日本嘅佛教團體,教育小朋友好似日本小朋友咁乖巧,仲會訓練/啟發小朋友嘅思考同創作力,所以每年都有幾千人報讀,但學位只得 180 個,所以競爭都好大,當比彤彤見識下 lor~


 



 


入到去,先去指定嘅課室門外報到,但由於我哋早了半個鐘來到,老師都預唔到仲有幾多先到我哋(因為要見到前面時段嘅申請人先),所以叫我哋先上樓上 Playground 玩下先,到 4:30PM 再落來睇下仲有幾多人先到我哋~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


4:25 PM 我哋就落返樓下,去返指定課室門外再一次報到,老師話前面仲有 4 位小朋友,先輪到彤彤,所以仲要等多一陣,我哋就比彤彤係度四圍行下~


 



 



 


大約等到 4:45PM 就輪到彤彤入課室面試,彤彤先同 2 位老師揮手 Say Hi~


 


之後老師就比咗塊手抓板比彤彤玩,彤彤一路玩時,老師就問我哋問題:


 


1) 如果無 AM,PM 考唔考慮? (當然 Say Yes 啦)


2) 彤彤有什麼優點? (我答: 主動、熱情、開朗)


3) 用什麼標準/準則去為彤彤揀一間適合嘅幼稚園? (我答: 我唔想揀一 d 太谷嘅幼稚園,咁樣彤彤就會失去咗一個快樂嘅童年)


 


答完呢 3 條問題後,彤彤都併好晒 d 手抓板了,老師就拎咗一張圖畫出來,彤彤答:書、Green、Orange (因為有 d 玩具係呢 2 隻色)、車 (再配埋聲 wu wu)~


 


之後老師就話面試完畢,叫我哋返去等消息,臨走時,彤彤仲同老師揮手講 Bye Bye,我再叫佢推埋張櫈,佢都有返轉頭來做~


 


面完試後出返來,我哋都覺得學校似揀家長多過揀小朋友,而且又咁多人考,所以應該都無乜機會的了~


沒有留言:

張貼留言