2014年11月25日 星期二

K1 大作戰 Round 11 - 基督教中心幼稚園 (油塘)

二零一四年十一月十五日     星期六


 


今日嘅第二站係响油塘,呢間係一間分校來的 -- 基督教中心幼稚園 (油塘),總校係九龍塘,係一間幾出名嘅學卷學校,而油塘呢間分校,只係開了 2 年嘅時間,所有嘢都好新淨嫁~


 


初初唔知學校嘅確實位置,有少少難搵,仲行多咗好多路,後來再周圍行下,先知原來係商場嘅平台上,再跟指示行,先知原來係我姨屋企樓下~


 


入到去先報到,跟住就可以係 Playground 度玩,等候老師叫名入課室面試,估唔到好多人係度等緊~


 


個 Playground 係室內的,好大好多嘢玩,所以就算等咗差唔多 45 分鐘先可以入去面試,都唔算好悶,彤彤仲玩得好開心添~


 


 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


一路玩住一路等,終於都輪到彤彤入課室面試了~


 


 入到課室,先同老師揮手打招呼,老師先問彤彤叫乜名同幾多歲,彤彤當然係唔識答啦,ha ha.....


 


老師都未問完佢,佢已經心急想玩個牛牛併圖,所以老師就比佢玩,叫佢將 3 塊併圖併成一隻牛,彤彤左併右併,老師又幫下佢手,好快就攪掂~


 


之後就叫彤彤疊高 d 積木,彤彤好快就疊好~


 


老師再叫彤彤穿珠仔,穿完再拎返出來放入個籃仔度,又係好快完成~


 


老師再拎咗個手抓版出來叫彤彤玩,當然無問題啦,平時在家成日都玩~


 


之後老師問咗我哋幾個問題,都係問下平時邊個照顧彤彤? 係邊度知道呢間學校? 點解要揀呢間學校?


 


我就答老師,係我姨話我知有呢間學校,之後我再上網睇過其他家長嘅意見,知道呢間學校好好,所以都想彤彤入來讀~


 


至於點解要揀呢間學校,我都知道呢間係分校,而總校係九龍塘,有成 50 年歷史,學校嘅口啤好好,好多家長都讚,所以對分校都好有信心~


 


最後老師拎咗 2 個波波出來比彤彤揀,彤彤揀完後,老師問佢係乜顏色,彤彤答 orange,之後我叫彤彤 say thank you,但佢唔肯講~


 


老師同我哋講面試完畢,叫我哋等消息,咁我哋就叫彤彤 Say Bye Bye 同埋泊返埋張櫈,彤彤就同老師揮手,但無講出聲,至於泊櫈,就做下樣推了一下就算,老師就話張櫈比較重,得嫁喇!~


 


係課室出返來,就有校工比咗學校嘅簡介比我哋,之後就可以離開了~



 


 離開後,同老公傾下彤彤嘅表現,其實我覺得彤彤表現幾好,應該有少少機會,但老公就講得彤彤唔識講自己名同幾歲會被扣分,而且又多人報考,應該無機會~


沒有留言:

張貼留言