2014年11月6日 星期四

K1 大作戰 Round 5 - 康盈中英文幼稚園

二零一四年十一月二日     星期日


 


今日一早,我哋就起身準備了,之後到差唔多時間,就叫彤彤起身飲奶。點解要咁早起身? 因為今日又要去幼稚園嘅面試,無錯星期日都要去面試!~


 


準時去到學校門口 (無錯唔駛搭車,因為係屋企樓下咋),但未可以入去住,所以就係門口等下先~


 



 


原來今日除咗係面試日外,仲係學校嘅的開放日呀,所以學校都悉心佈置咗一番~


 


等咗 5 分鐘度,就有老師叫我哋入去等候區了,裡面有好多玩具,仲有好多木製的廚房玩具添,以一間村校來講,呢度的玩具種類同埋數量,真係算好多了~


 


大約係呢度玩咗 15 分鐘度,老師就叫晒我哋出去禮堂,小朋友要由一位家長帶領小朋友出去圍圈坐,之後再跟 NET 老師一齊唱歌跳舞~


 


NET 老師先自我介紹,之後就帶領小朋友唱了 2 隻歌,同埋跳了 2 隻舞,之後就派了一份小禮物比小朋友 (一間唔收報名費的幼稚園,仲有一份玩具派比小朋友,真係好難得)


 



 


之後就等叫名入房見老師,係單人面試來的,父母都可以陪小朋友一齊入去~


 


入到房,彤彤見到枱上面嘅玩具,已經急不及待拎來玩,我已經阻止咗佢幾次,佢都照樣想拎來玩,老師都笑笑口話佢都好心急下 wor~


 


之後老師問彤彤叫乜名,同幾多歲,不過彤彤無答老師,老師即刻話唔緊要,細 B 好多都唔識答,跟住就拎份報名表出來比彤彤睇,指住彤彤張相問彤彤知唔知係邊個,彤彤就指住自己張相係度笑,老師話係唔係你嚟呀? 彤彤望一望老師,又望一望自己張相,就係度繼續笑~


 


之後老師拎咗架積木車出來,車入面有好多唔顏色 & 形狀嘅積木,老師叫彤彤伸隻手入去拎晒 d 積木出來,彤彤即時拎 d 積木出來,老師話仲有 wor,拎埋出來啦,彤彤竟然走去"莊" 下入面,睇下係邊仲有積木先再伸手入去拎,老師話你個心急妹又幾醒 wor~


 


彤彤拎晒 d 積木出後,老師叫彤彤疊高 d 積木,彤彤都有照做,仲疊咗成 5-6 粒先跌,跌咗又再疊過,之後老師叫放返晒 d 積木入積木車入面,但彤彤無即刻放,佢係度逐粒積木拎起,之後再數下有幾多粒 (One ... Two ... Thre ... Four...),老師話好叻 wor,識數下數,但可唔可以幫手放返 d 積木入去呢? 呢次佢就有照做~


 


老師拎咗 d 食物出來,拎住個蘋果問彤彤係乜嘢來,彤彤無出聲,之後老師叫佢拎比爸爸,彤彤無做到,我係則邊提佢拎比 Daddy (因為佢叫爸爸做 Daddy 的),佢就即係照做喇!~


 


之後老師拎住個橙,叫彤彤比媽媽,我又係則邊提佢拎比 Mimi (佢由早幾個月前開始叫媽咪做 Mimi),但彤彤同老師講唔好,仲擰埋頭添,老師同彤彤講,咁一係拎比 Daddy 喇,彤彤就即時拎比 Daddy,連老師都話彤彤大細超,鳴.....鳴.....鳴.....


 


之後老師問彤彤知唔知雪糕係邊個? 叫佢拎比 Mimi,彤彤無做到,之後隔咗陣,彤彤竟然將個籃入面所有食物都拎晒比我@@


 


老師見佢放晒所有嘢係我腳上,就叫彤彤執返 d 嘢落去個籃度,彤彤又跟指示放返落去個籃度,老師就問我哋平時邊個照顧彤彤,之後就話面試完畢,叫我哋出返去等~


 


臨走時,老師送了一樽魚肝油丸比彤彤,我提一提彤彤講多謝,佢都有照講,我再叫佢推返埋張櫈,佢就無理我,但彤彤就主動同老師講 Bye Bye 同埋揮手,老師仲讚佢叻叻,同埋話佢對眼真係好大好靚~


 


面完試出來後,我哋要去另一課室門外等見校長,原來校長係一位好後生的女士來的 (我估 3X - 40 頭度啦),都係問下平時邊個照顧彤彤,同埋問我哋係唔係一早就知呢間幼稚園,我答係,因為我哋住樓上,校長聽完後就係申請表上面圈住我哋嘅地址,之後再問我細過讀邊間小學,我答了之後,校長再問第時會唔會打算比彤彤讀呢間小學,我話都會呀,校長即時係申請表上寫咗 d 嘢,之後就叫我哋返去等消息,臨走時彤彤就係校長 Say Bye Bye 添~


 


離開學校後,我同老公傾過,先唔講面試嘅表現,從校長問嘅問題同我回答嘅內容,我覺得應該會彤彤的(因為自行選小一的時間,彤彤因為我係舊校生的關係,至少都會有 20 分係手,好大機會入得到呢間小學,而呢間小學係區內嘅津校中算係最熱門嘅 1-2 間學校,但老公就話唔一定,只係大少少機會啫,不過點都好,呢間學校雖然唔係首選,但如果所以首選學校都收彤彤,而呢間學校收的話,都係唔錯嫁,我哋會 take 呢個 offer lor~


 


 


沒有留言:

張貼留言