2014年11月4日 星期二

K1 大作戰 Round 3 - 平田救世軍幼稚園

二零一四年十一月一日     星期六


 


老公 1:30PM 就來到公公婆婆家中,同我哋一齊出發去今日的第三站 - 平田救世軍幼稚園~


 


我哋早了 10 分鐘到達,所以先在門口等下,玩下車車先~


 



 


 


 


之後就叫我哋入去,先交回問卷,再入去面試等候區玩下玩具先~ 


 



 


之後就入去一個課室,聽校長介紹學校,彤彤又開始坐唔定,全程係度四圍走,初初幾次我都無捉返佢返來,但佢次次都係度爭扎同扭計,所以我都由得佢四圍走算了,反正呢間學校都係 for 後備之用,正選一定唔會揀,因為地方細同舊,同埋唔見有 NET 老師,再加上個校長自視過高 (佢介紹學校時講到間學校幾受歡迎,什麼 50 人爭一個位,叫我哋要去考多 d 學校,又話一係轉做大 B,而家改報佢哋學校出年的 N 班)


 


聽完校長 20 分鐘的自吹自雷後,就可以去大肌肉訓練區,要小朋友玩大件的海綿積木,但彤彤好曳呀,自己唔砌不特止,見其他人砌高了,就走去推跌人哋的積木,又係度掉積木,我已經多番阻止,但都無乜用,佢都仍然照係咁,呢度實扣晒分啦,唉~


 


之後老師叫小朋友行平行衡再 sir 滑梯,彤彤完全無問題,行得好快,仲唔想我拖住佢行添~


 


之後老師再叫小朋友行另一條平衡木及獨木橋,之後再行斜路落返地下,前面果位小朋友好驚,行得好慢,彤彤行得好快,又心急想行,成日想過人頭,不過我叫佢等前面位小朋友行埋先,佢都有照做,全程我都無拖彤彤,係佢自己完成的~


 


老師再叫彤彤去爬隧道,彤彤當然無問題啦,佢返 Playgroup 時都有玩過,不過有小插曲發生咗,就係佢爬晒成條隧道,準備起身行出來時,佢條裙太長,成日都踩住咗,所以我都要幫一幫佢先起到身~


 


之後老師就叫彤彤同埋另一位小朋友一齊入課室面試~


 


同彤彤同組的係一位小男孩,都係細 B 來的,老師先問 2 位小朋友叫什麼名字同幾多歲,但 2 位小朋友都無回應,跟住老師話 2 個都係細 B ,咁唔緊要啦,之後就問家長,平時邊個照顧小朋友~


 


然後老師拎咗個假麵包出來,問小朋友係乜嘢來? 彤彤即時話包包,另一位小朋友就無出聲~


 


之後老師拎咗 d 水果出來,問小朋友係乜嘢來? 彤彤無出聲,另一位小朋友就用英文回答到,老師再問多一次彤彤,我已經提佢 A for XX ? 佢都係唔出聲~


 


之後老師問彤彤邊樣係雪糕,彤彤無反應,另一位小朋友都係無反應,不過果位小朋友見到隔離枱有 Thomas 車仔,同媽咪講 I want Thomas,老師問佢媽咪,平時係唔係比工人姐姐照顧小朋友?


 


老師拎住頂帽問彤彤知唔知係乜來? 彤彤即時戴係頭上,仲戴咗好耐添~ 雖然前後掉轉咗,但又戴得幾四正 wor,所以老師都讚佢叻叻 wor,知道係戴係頭上~ (彤彤識咁樣戴帽,真係幾出奇,因為佢由細到大,都最憎戴帽嫁,我哋一幫佢戴帽,佢就會掉走頂帽的)


 


 


老師拎咗 2 sets 手抓板出來,先問彤彤想要玩邊款,彤彤揀完後,就比另一堤比另一位小朋友,然後叫佢哋開始砌,彤彤好快就完成,而另一位小朋友就唔太知點砌,要佢媽咪幫手砌,所以老師叫彤彤等埋另一位小朋友先~


 


另一位小朋友及媽咪砌好後,老師就收返晒 d 手抓板,再拎了 2 籃珠仔出來,每籃有 5 粒,叫小朋友穿好 d 珠仔,當然難唔到彤彤啦,佢平時都有玩開的,彤彤好快就穿好晒,而另一位小朋友,由佢媽咪幫佢手,都好辛苦先穿到一粒,老師安慰佢哋話穿到一粒都當得嫁喇~


 


之後老師話面試完畢,可以離開,我叫彤彤同老師講 Bye Bye,彤彤都有講,仲有揮手添,之後我再叫彤彤推返埋張櫈,佢只係推咗一下,無完全推埋晒~


 


臨出課室前,老師送咗一架車仔比彤彤,但彤彤唔玩果架,想要另一隻色,佢就比返原先果架比老師,再拎另一架,老師都肯換比佢,我叫彤彤講多謝,彤彤初時唔肯講的,老師就話唔講多謝要收返架車嫁,我再係佢身邊不斷提佢講多謝 / Say Thank You,最後彤彤都有講咗句多謝~


 


 


 


出咗課室後,我哋會合返 Daddy,再同 Daddy 講返彤彤的表現,我哋都認為彤彤嘅表現大致滿意,唔係完全無機會~


 


之後我哋就搭車去下一間幼稚園,出席面試~


 


 


沒有留言:

張貼留言