2014年11月11日 星期二

台灣巧連智 (巧虎) + ABC Bubble

認識巧虎呢個人物,係响一個小朋友的活動中認識的,之後都有上網睇下點解咁受小朋友歡迎~


 


上網了解過後,再上 Youtube 開一 d 巧虎教英文的 Video (ABC Bubble) 比彤彤睇下,估唔到彤彤好鍾意睇,又留心睇,晚晚回家後都叫我開「虎虎」比佢睇,又好快就學識片中教的英文字~


 


見到彤彤咁有心機學,我都已經想買一套正式版比彤彤 (因為正式版係有埋書同埋教材的),所以就再上網睇下點樣可以訂到,同埋點樣訂先係最平~


 


後來睇到 Baby Kingdom,知道原來有分香港版 / 台灣版 / 大陸版 / 日本版,同埋巧虎主要係教小朋友的自理能力,而我之前比彤彤睇嘅 ABC Bubble,係教小朋友英文同埋 Phonic ,但只有台灣版先有出埋英語期刊~


 


較多香港媽媽會選擇訂香港版 / 台灣版,彤彤而家 2 歲大,應該要買 2-3 歲果個階段的教材(幼幼版),所以就去比較下 2 個版本嘅分別:


 


2014 - 2015 年度,香港版巧虎:



 


2014 - 2015 年度,台灣版巧虎:



 


好老實,香港版同埋台灣版嘅內容都係大同小異,但聽 Baby Kingdom 的媽咪講,香港版其實係將台灣版配成廣東口話,但裡面嘅歌,唱成廣東話後係好難聽的,未必人人都接受到,相反台灣版因為 d 歌係用國話發音來填詞的,所以唱起上來,全部都好岩音,唔會覺得難聽~ 再加上,台灣版可以順便學埋國語,性價比好似高點~


 


另外,就係費用方面,香港版一年 12 期係 $2380,而台灣版連埋運費一年 12 期係大約 $1950 度(NT$4800 + NT2712 運費),如果有台灣嘅朋友幫手收件,再轉寄來香港運費應該會更平~


 


至於 ABC Bubble 英語期刊,原來只有台灣版有出的,其他國家嘅版本係無嫁,而 ABC Bubble 就分咗 3 個階段的:Hello 版 / Start 版 / Jamp 版,而彤彤之前係 Youtube 睇開嘅係 Start 版,所以我都係打算訂返 Start 版比彤彤,因為 Hello 版教嘅嘢太少,亦都比較淺,而 Jump 版應該比較適合 4 歲以上~


 


ABC Bubble Start 版全套內容如下:


http://www.benesse.com.tw/abc/start5.html


 


費用方面,全套 12 期係大約 $1650 度(NT$3600 + NT2712 運費),如果有台灣嘅朋友幫手收件,再轉寄來香港運費應該會更平~


 


決定好方向去台灣版嘅網站 Download 張海外訂閱表格先,填好資料後,就 email 比客服,一般要等 1-2 個工作天,等客服人員回覆 email 確認資料,再等 3 個工作天銀行過數,過數後,預計 10 個工作天就可以收到第一期嘅書,但我發配唔駛咁耐嫁,我哋只係等了 3-4 日就已經送到上門喇,真係好高效率呀~


 


分享下收到的教材先,ABC Bubble Start 版 (我哋落單時要求全套一次過送貨),有 12 隻 DVD + 12 本書 + 4 隻音樂 CD + 1X 套玩具教材,每隻 DVD 及每本書都有一個主題的~


 



 



 



 


同日仲收到巧連智幼幼版嘅 9 月號同 10 月號嘅教材,因為我哋係 10 月頭落單的,所以會補運送 9 月號同 10 月號嘅教材比我哋:


 



 



 


過多幾日,又收到另一份小禮物(同時訂閱巧智連同埋 ABC Bubble Start 送的):


 



 


到 10 月尾時,已經收到巧連智 11 月號喇,辦事效率真係高:


 



 


沒有留言:

張貼留言