2014年11月4日 星期二

K1 大作戰 Round 2 - 德福幼稚園

二零一四年十一月一日     星期六


 


雖然今日的第一間幼稚園面試以失敗告終,但唔緊要,因為今日仲有 3 個機會比彤彤再試!~


 


由麗港城等巴士,到出到來九龍灣,足足用咗 50 分鐘,因為只係等車都等咗 25 分鐘了@@ (好彩 2 間幼稚園之間的時間都算充裕)


 


來到德福,彤彤都仲未瞓醒,我哋先叫醒彤彤,再同佢傾下計,行下花園仔先,等佢醒神返 d 先,之後就行去德福幼稚園,仲未夠鐘,所以要係室內操場坐一陣等下先,再貼上學校提供的 Label,等候入課室面試~


 



 


坐咗大約 10 分鐘,就可以入課室面試喇,先係交回問卷比老師,然後老師再講解一下面試流程,仲有就公佈結果的日期及註冊日期等等~


 



 


面試形式係 2 位小朋友一組,各自由一位家長陪同,一位老師負責面見 2 位小朋友,枱上面有不同的玩具比小朋友玩~


 


同彤彤同組的係一位小男孩,都係細 B 來的,老師先問 2 位小朋友叫什麼名字同幾多歲,但 2 位小朋友都未反應,跟住老師望一望申請表,之後話原來 2 個都係細 B ,咁唔緊要啦,我哋開始玩遊戲~


 


老師先拎咗個波波出來,推比 2 位小朋友,叫 2 位小朋友推回給老師,2 位小朋友都有做~


 


之後就到推車車,2 位小朋友都做到~


 


老師問 2 位小朋友車身的顏色,但 2 位小朋友都無回應~


 


之後老師叫小朋友放返手上果部車落個籃到,彤彤有放到,另一位小朋友就唔肯放~


 


老師叫果位小朋友比一部車車比彤彤 (佢玩緊 4-5 部車),初初佢肯比的,後來佢 Daddy 同老師再叫多佢幾次,佢先肯細細力推咗一部車車比彤彤,彤彤接咗部車車,佢竟然主動將手上玩緊果部車比對方,猶如交換來玩一樣,老師仲讚彤彤叻叻,識得分享添~


 


之後老師拎咗 d 手抓板出來比 2 位小朋友玩,彤彤好快就倒晒 d 手抓板出來,開始想自己砌。因為佢呢排在家訓練有素,成日都玩,所以佢都好快就完成到~


 


砌砌下其間,彤彤突然想落地,我同老師都以為佢跌咗 d 手抓板落地想執返,我哋正係度左望右望都唔見有,原來佢發現地上有一粒未煮過的通心粉,仲指住比我睇,我就同老師講佢發現到地上有粒通粉想執呀,老師就執起粒通粉放在手中,叫彤彤幫佢掉佢垃圾桶,但彤彤應該唔知乜嘢係垃圾桶,所以我就指比佢睇,要放落邊度,彤彤都明白我的指示,順利掉到垃圾~


 


最後老師叫 2 位小朋友 Clean Up,彤彤初時唔肯的,仲推開 & 講唔要老師手上果個籃添~ 因為佢仲想繼續玩,但我再叫多幾次,佢就肯將自己面前果 d 車車放落老師果籃度,另一位小朋友就唔肯做,於是老師叫彤彤幫手執埋佢,但彤彤唔夠手長,即使上半身扒埋上枱上都唔夠手長,呢個時間老師有小小唔耐煩,忟忟地咁話你行過去執啦,仲講咗 3 次,我當時有少少錯愕,點解呢位老師咁嫁?! 不過我都照拖住彤彤過去枱的另一邊執埋其他車車~


 


之後老師話面試完畢,可以離開,我叫彤彤同老師講 Bye Bye,佢無講出聲,但就有揮手,之後我再叫彤彤推返埋張櫈,佢只係推咗一下,無完全推埋晒,之後就係課室周圍走,要我拖住先肯行返出課室~


 


臨出課室前,老師會派一包餅比小朋友,要小朋友講咗多謝先比拎包餅同埋離開課室,彤彤初時唔肯講的,我係佢身邊不斷提佢講多謝 /  Say Thank You,老師又忟忟地話你講咗多謝先,唔係唔比走,最後彤彤都有講咗句多謝~


 


出咗課室後,我哋會合返公公,再同公公講返彤彤的表現,我哋都認為瞓咗大半個鐘,彤彤嘅表現好返好多,希望有機會啦~


 


之後我哋就搭車回公公家食飯先,再等埋老公一齊,出席下午果 2 場面試~


 


 


 


沒有留言:

張貼留言