2014年11月3日 星期一

K1 大作戰 Round 1 - 麗港城迦南幼稚園

二零一四年十一月一日     星期六


 


千呼萬喚,終於都來到 K1 作戰的大日子了,前前後後幫彤彤幫了 2X 間幼稚園,村校又有,誇區都有,當然唔少得名幼。


 


亦都差唔多收晒各間幼稚園的面試通知書,結果 d 面試時間撞到七彩,慶幸我補咗咁多間,叫做多 d 選擇比自己 lor~


 


彤彤尋晚好乖,12點前已經自動自覺瞓了,唔通知道有幾場大戰等住佢來應付?!


 


今朝八點半,我就叫醒彤彤,之後就一齊過公公婆婆家中,因為今朝老公要去考筆試,所以今朝早上的面試,我哋會同埋公公一齊去~


 


我哋大約 9 點就出發,搭的士去麗港城迦南幼稚園,在門外等了一陣,就可以入去了,先係排隊報到同埋交回問卷,再拎埋姓名 Label~


 




 


之後就被安排去課室玩下玩具(彤彤開始扭眼瞓,係度掉/掃嘢落地,平時佢係公公婆婆家中,日日都係 10 點度就要再瞓一教的),再參觀校舍,同埋聽課程簡介,再出露天遊樂場聽下介紹,之後就比咗 2-3 分鐘的時間比各申請者係度玩,無錯你無睇錯,係得2-3 分鐘咋,所以好多小朋友都發晒脾氣,唔捨得走(當然彤彤都係其中一份子啦),我覺得得咁少時間比人玩,不如唔比好過比 lor~


 


 


 


之後再入返課室聽校長講學校的歷史,再睇 15 分鐘影片介紹學校及課程編排,唔好講小朋友啦,連大人都覺得悶呀,之後就可以入課室見老師面試~


 


由報到到正式可以入去見老師面試,足足等了 45 分鐘!!!


 


今日見我哋的老師係姚老師,佢比較嚴肅同埋無乜笑容,彤彤都唔係好鍾意望佢~


 


之後姚老師見彤彤唔肯望住佢,就話彤彤好緊張 wor,你放鬆 d 先啦~ (一個 2 歲都未夠的人仔,你叫佢放鬆 d??? 佢會明嗎?) 我就同老師講佢扭緊眼瞓, 因為今朝早咗起身, 未瞓夠~


 


之後姚老師拎咗張水果圖片出來,指住隻香蕉問彤彤係乜? 又指住個蘋果問彤彤係乜? 彤彤只想拎張圖片來玩,完全無理過老師@@


 


之後姚老師拎咗一舊紅色的 Lego,一枝白色的匙,同埋一個藍色的膠碗出來,問彤彤舊 Lego 乜嘢顏色,彤彤無理佢,只係拎住隻碗係度玩,姚老師再問彤彤隻碗乜嘢色,佢就指住老師件衫,我幫口話彤彤話同你件衫一樣顏色~


 


再問彤彤,食嘢要用乜來食,彤彤都有拎住個碗同埋匙,但就唔肯放隻匙落個碗度~


 


姚老師再拎咗個手偶公仔出來,叫彤彤同公仔 shake hand,彤彤係咁二拍咗一下個公仔~


 


之後老師彤彤拎個牙刷幫個公仔刷牙,彤彤只係拎住枝牙刷係度左望右望,無幫個公仔刷,跟住姚老師話個面試完畢,叫我哋返去等消息,唉唔駛等都知衰了~


 


臨走時,姚老師叫彤彤同佢 say goodbye,彤彤有照做,係咁揮手拜拜,但就唔肯推返埋張櫈~


 


面完試後,出返去會合返公公,我話公公知彤彤扭眼瞓唔合作,公公都話佢曳曳,但公公始終都好鍚彤彤,即時話抱佢瞓教,我哋行去巴士總站搭車,彤彤已經瞓著咗,睇來佢真係好眼瞓,只可以講佢同迦南無緣啦 (呢間係我心儀的學校之一,真可惜)


沒有留言:

張貼留言