2014年11月17日 星期一

K1 大作戰 Round 8 -- 鑽石山靈糧堂幼稚園

二零一四年十一月八日     星期六


 


見完協恩,一出門口就截到的士,即刻趕去下一站 - 鑽石山靈糧堂幼稚園,好彩趕到過去仲有 5 分鐘剩~


 


去到先登記,之後就有職員幫我哋貼上 Label,再帶我哋去等候室,先係等候室玩玩具,裡面有 1X 位小朋友同 2 位老師,唔知有無計緊分,我哋只係專心同彤彤係度玩,同埋控制住佢唔好四圍走~


 


大約玩咗 20 分鐘度,老師就叫所有小朋友出來,跟 Label 上的編號排隊,由老師帶去大肌肉活動區自行玩耍,有一位老師全程跟住我哋玩,點知彤彤玩玩下嘅時候竟然跌咗條片片落地下 (呢排彤彤唔鍾意著片片,成日自己伸手入去除咗條片,但佢又未戒到片,真係激 c),果時真係勁 fish lor!~ 不過老師都好好人,即時帶我哋去洗手間,再係洗手間門口等埋我幫彤彤包返好張片片,然後再帶我哋返去面試 (但由於要包片片的關係,變相我哋比其他人的面試同觀察時間小咗),老師叫彤彤推一間大車車比佢,彤彤有做到。再叫彤彤推住架車沿住地下嘅跑道來行,彤彤係我扶助下,都可以做到~


 


之後就去 Sir 滑梯果邊,睇下彤彤嘅大肌肉發展成點~


 


玩咗大約 5 分鐘,所有小朋友又要再排隊去音樂室見副校長同埋主任,彤彤意猶未盡,所以有小小扭計,我即時抱起佢,再同佢講去另一度玩,仲同佢唱住歌咁行,佢先唔再扭計~


 


入到音樂室,副校長同埋主任已經坐係度,另有一位老師同各小朋友唱歌,同講故事,而副校長同埋主任就係比分,同睇小朋友嘅反應,彤彤初時都好投入,當老師講到有生日蛋糕食,又話吹完 Candle 就分蛋糕比小朋友食,彤彤信以為真,到等多幾分鐘都仲未有蛋糕,就檸轉頭問我想食嘢,仲開始有少少扭計,不過好彩 Story Time 都完喇 (其實都講咗成 20 分鐘,真係有 d 長同埋悶),之後要小朋友排隊去同副校長同埋主任 Say Bye Bye,彤彤有小小喊住咁行埋去揮手,副校長問我乜嘢事,我話佢有小小肚餓,所以有小小扭計~


 


離開課室後,有職員送上一份學校嘅質素評核報告比我哋,之後就可以離開,我哋就返入去荷里活廣場開奶比彤彤飲先~


 



 


我哋都覺得 Story Time 真係太長,唔好講小朋友,大人聽佢講 20 分鐘都覺得悶啦,小朋友邊有咁嘅耐性呀? 所以我哋估計,呢間應該唔得了~


沒有留言:

張貼留言