2014年11月3日 星期一

Ocean Park (20141026)

二零一四年十月廿六日     星期日


 


事隔 2 星期,我哋又來海洋公園喇,因為顏色絲帶運動關係,我哋而家去海洋公園仲方便咗,又快咗,所以有時間都會入去玩下啦~


 



 


我哋大約 2 點入到去,先坐海洋列車上山,探下彤彤的最愛的朋友仔 - 企鵝先~


 



 


由於人多的關係,老公又比彤彤坐上肩膀,等佢可以睇得清楚 d~


 



 



 


之後彤彤要求要落地,自己企係度睇~


 



 


企企下又嫌攰,要老公抱住來睇~


 



 



 



 



 



 



 



 


睇完企鵝仔,就行下禮品廊先~


 



 



 



 



 


彤彤戴咗呢頂帽好得意呀~


 



 



 


之後就出返來四圍行下~


 



 



 


係度等「來自猩猩的你」開 show~


 



 



 


老公又比彤彤坐上肩膀上睇表演~


 



 



 



 


睇下彤彤幾識嘆~


 



 



 



 



 


之後再四圍行下,影下相~


 



 



 


再去埋鯊魚館~


 



 



 



 



 


彤彤真係好鍾意睇 d 魚魚四圍游~


 



 



 



 



 


之後我哋就排咗 45 分鐘,搭纜車落山~


 



 



 



 



 


彤彤有少少鼻水,成日整個鼻同咀,等 d 鼻水唔好流出來~


 



 


又係度整「豬咀」~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


落山後,我哋岩岩趕得切去睇威威劇場 - 「海洋小勇士」~


 



 



 


 



 



 



 



 



 



 



 



 


彤彤睇得好投入,仲跟住音樂同埋台上的人份一齊跳舞添~


 



 


之後又同其他小朋友一齊走到台前玩~


 



 



 



 



 


最後再上埋台上同公仔影相~


 



 


出返來天都黑晒了,我哋再係威威樂園四圍行下影下相~


 



 


再去多次叮噹鬼屋~


 



 



 



 



 



 



 



 


再去埋昆蟲館~


 



 



 



 



 


再繼續四圍行下影下相~


 



 



 


坐埋小火車,我哋就離開海洋公園回家了~


 



 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言