2014年11月17日 星期一

K1 大作戰 Round 7 - 協恩中學附屬幼稚園

二零一四年十一月八日     星期六


 


等咗 10 分鐘終於都截到的士,點知去到下一間學校附近竟然塞車,真係激 c !!!


 


到達下一站 -- 協恩中學附屬幼稚園,已經比原定時間遲了 10 分鐘,仲落住毛毛細雨,落車的位置同學校的入口有一小後距離,唯有抱住彤彤快步行過去,好彩學校都比我哋入~


 


報名呢間學校,真係有少少越級挑戰,因為幾千人報名,只係收 60 人咋,仲要係小朋友獨自入課室面試,家長唔可以陪,所以我當係比彤彤去見識下,無抱住任何希望~


 


先去排隊拎籌,之後就排隊等帶到面試嘅課室門口,再係課室門口等入去,門口有義工家長同等候嘅小朋友唱歌,等小朋友唔好咁緊張~


 


每組有 6 位小朋友,其中最大果位小朋友一入課室就喊住出返來,所以得返 5 位小朋友入去,而彤彤係第一個入去的,我見佢好快就行到最入開始玩玩具,之後老師就關門,我同其他家長就要係門外等 1 分鐘,如果小朋友喊就會出返來,如果 1 分鐘內無小朋友出返來,家長們就要行去課室的另一邊出口(都要行成 2-3 分鐘先行到過去),等小朋友出來接返佢哋等候期間,家長們都有傾下計,原來我哋呢 Group 小朋友,包括埋彤彤,有4 個都係細 B 來的),我哋係課室的另一邊出口等咗唔夠 2 分鐘,小朋友就出返來了,先有一位小朋友喊出來,其餘 4 位都無喊,彤彤仲有小小笑容添,唔知彤彤係唔係玩得好開心呢?!


 



 


接返彤彤之後,就同老公會合,我哋都覺得彤彤自己入課室同其他的小朋友一齊面試,出返來無喊仲笑笑口,全程無喊出返來,無論結果係點,Daddy & Mami 已經覺得你好叻叻嫁喇!~


 



 


出返來又要截的士,趕去下一間幼稚園面試~


沒有留言:

張貼留言