2014年1月6日 星期一

X'mas 2013

二零一三年十二月廿五日     星期三


 


今日瞓醒嘅時候已經差唔多 11 點了,起床後餵奶,再同彤彤沖涼,攪到差唔多 1 點先攪掂,準備出門口,點知彤彤扭眼瞓,所以我就陪佢瞓啦,結果係大家一齊瞓到4 點先起身,ha ha.....


 


由於時間都唔早,又唔想同好多人一齊迫,所以我哋揀咗去黃埔,起碼有間 Aeon 可以行下街,果度又多嘢食,應該唔駛點等位掛~


 


但原來我嘅諗法係錯的,平時唔太多人嘅黃埔,今日竟然有少少迫,仲要好多地方都要排隊等位~


 


最後我哋揀咗食牛涮鍋,由 6:40PM 開始等位,等到 7:50PM 先有位,真係企到腳都攰埋,好彩等位期間,彤彤瞓咗咋,唔係又會扭計(因為架 BB 車停係度唔郁,佢覺得悶), 到時就煩了~


 



 


好耐無去呢間食了,都仲保持到水準,醬油、湯底同食物全部都好得,yummy~


 


食飽飽之後,我哋就去咗玩具反斗城,因為我哋想買一份聖誕節禮物比彤彤,當然比我哋買到一份岩心水嘅禮物啦~ (至於買咗乜,一陣先開估)


 


之後我哋就去行下 Aeon,再係附近行下,影下相咁,點知老公撞到佢個舊同學一家,世界真細小,ha ha....


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完相,我哋就搭車回家了,沖晒涼後都攪到 12 點有多了,踏入 Boxing Day,當然係拎份禮品出來比彤彤拆啦~


 


彤彤:乜嘢嚟嫁?



 


彤彤: 等拆來睇下先~



 


彤彤: 原來係一套鼓來的,Daddy & Mami 真係知我心意,多謝晒!~ (因為彤彤近排好鍾意拍打 d 嘢,所以我哋估佢應該會鍾意打鼓)



 



 


拆完禮物,緊係要即刻試玩下先啦,彤彤打鼓打得有板有眼嫁~



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言