2014年1月16日 星期四

海洋公園 + Megabox

二零一四年一月十二日     星期日


 


隔咗 2 個月無去過海洋公園了,見今日早起床 (9 點半),所以今日又帶彤彤入去玩下~


 


我哋先去食早餐先,而彤彤就趁呢個時間瞓返陣先,點知佢係 BB 車瞓醒時,有一束頭髮豎起咗,好攪笑 lor~


 



 



 



 



 


我哋 1 點未夠就入到去,見排上山嘅纜車條隊唔算長,所以就帶彤彤試下坐纜車上山,第一次坐纜車嘅彤彤,好開心,又四圍望添。原先落山時都想住多次,但太多人了,所以留返下次先啦~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


大約3 點度,彤彤開始有少少眼瞓,所以我哋帶佢睇埋佢嘅至愛 (海獅) 就走了~


 



 



 



 


老公話佢都有少少眼瞓,所以想搭 107 過去 MegaBox ,貪佢長途小小,可以瞓下,所以我哋就過咗去 MegaBox 了~


去到 MegaBox 又係行下 Aeon,玩具反斗城同埋 Ikea,之後影埋新年佈置,就返去我父母家食飯了~



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言