2014年1月2日 星期四

1881 + 海港城 + LCX

二零一三年十二月廿一日     星期六


 


同彤彤係 Piggy Ducky Studio 影完相,我哋就過咗去 TST,趁彤彤瞓咗教,我哋先去和民食飯先~


 



 



 



 



 


之後就行去 1881 影下相先,今年 1881 都佈置得幾靚,而且人都唔算太多,都叫做可以影到相~


 



 



 



 



 



 



 



 


影完 1881,我哋就行過去海港城果邊影,但真係人太多了,而且 d 人又無乜跌序咁,所以我哋只係影咗幾張就唔影了,行返入室內影~



 



 



 


室內好好多,起碼無咁多人先,而且都算有跌序,一個影完一個咁,之後我哋再行埋去 LCX 影,就回家了~


 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言