2014年1月16日 星期四

9th lesson @ Kiddo Zone + 維園 + 皇室堡行街街

二零一四年一月十一日     星期六


 


今日又係帶彤彤返 Playgroup,但我哋遲咗少少先去到,所以 miss 咗 warm-up 時間,令到影唔到彤彤上堂時嘅情況~


 


今日主要都係唱下歌,好似 How's the weather,Five little ducky,Days of the week等等~


 


最攪笑係今日 Ms Anges 教各位小朋友講 Saturday,當我好理想當然定認為,所有小朋友都應該唔識講嘅時候,彤彤竟然好大聲咁讀咗一次 Saturday 出來,其他家長 (包括埋我自己) 都覺得好不能相信,Ms Anges 仲走埋來摸一摸彤彤個頭仔,讚佢 Smart Girl 添~ (其實我覺得佢撞彩多~)


 


之後 Ms Anges 又拎咗 d Flash Card 出來,教小朋友們 1 - 30 嘅英文,Ms Anges 叫彤彤讀一次 One,彤彤竟然又讀到出來,又係得佢一個讀到,之後 Ms Anges 拎住 2 張 Flash Card 問佢邊張係 One, 彤彤第一時間就揀岩,Ms Anges 又讚多佢一次 Clever Girl~


 


唱完歌仔,Ms Anges 一拎 d 黃色鴨仔出來,所有小朋友又一齊走埋去想拎來玩,攪到 Ms Anges 都有少少唔知點好,因為顧得一隻,另一隻又比另一位小朋友搶咗,不過 Ms Anges 都話呢個情景佢都係 expected 嫁喇!~


 


上上下堂時,有一位小朋友係到震自己個嘴唇 (係度自娛),根住有 2 位小朋友一齊跟住做,攪到家長們要努力阻止先停到~


 


今日仲玩埋泥膠,用泥膠印唔同形狀出來,位位小朋友乖乖坐定定,仲玩得好開心添~


 


最後唱埋 Bye Bye Song 同埋 Bubble 就落堂了,之後我哋行咗過去皇室堡食味千,彤彤一見我哋食嘢,就要食埋一份,仲食到唔停口添~


 



 



 



 



 



 



 


食飽飽後,彤彤開始眼瞓,所以就比佢瞓下先,我哋就係皇室堡行下街先,大咗行咗一個鐘,彤彤就瞓醒了,我哋就帶佢過維園果邊行下玩下,等佢可以扶住嘢學下行~


 



 



 



 



 



 


玩咗大約一個鐘度,我哋見天開始黑,所以又過返去皇室堡,影下新年佈置先~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言