2014年1月6日 星期一

平安夜 2013

二零一三年十二月廿四日     星期二


 


原先今日我係可以提早 2 小時放工的,但由於太多嘢要做,所以我都係好似平時果個鐘數先走~


 


而老公公司今年無得放早,佢又係好多嘢要趕係假期前完成,所以佢都攪到成7 點先放工~


 


返埋今日,就可以一連放 5 日假期陪彤彤了~ (因為我哋 27/12 果日放埋假)


 


由於今年唔想同人迫,所以今年選擇唔出街,只係响屋企附近嘅酒樓打邊爐,因為天氣太凍了,要食返 d 熱嘢暖下身~


 


今次我哋無揀任食打邊爐,因為想食 d 好食 d 嘅食物,所以揀咗碟碟計的,其實埋單都係差唔多(大約 $300 for 2 大人),但就叫食得好 d~


 



 


我哋大約食咗 2 個鐘度,返到屋企都差唔多 11 點了,再沖埋涼岩岩夠鐘一齊倒數,然後就一齊上床瞓教了~


沒有留言:

張貼留言