2014年1月9日 星期四

恐龍展

二零一四年一月五日     星期日


 


今日帶咗彤彤去科學館睇恐龍展,未入場前,係門外已經有幾隻恐龍係度比人影相~


 



 



 



 



 


原先想去買飛入場的,點知要排長龍,所以老公就去排隊,我同彤彤就係度等佢。等待期間,我就同彤彤影下相先~


 


彤彤個樣大個咗好多,仲多咗好多表情添~ ha ha.....


 



 



 



 



 



 



 



 


老公買咗飛就會合返我哋,又要再排隊先可以入場,都排咗成 20 分鐘先入到~


 



 


彤彤見到會郁嘅恐龍模型,表現得好雀躍,不斷係咁睇,連相都唔想影,都要擰轉個頭去睇,仲同 d 恐龍模型不斷揮手 Say Hi 添~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



彤彤,點解你會做個咁古怪嘅表情嘅? 你想表達 d 乜?



同恐龍 Say Hi~



 



睇恐龍睇到好開心~



 



睇恐龍睇到好開心,相都唔想影,要擰個頭去後面繼續睇~



 



 



 


睇完恐龍展,我哋就係尖東行咗一陣,之後就返去我父母家食飯了~


 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言