2014年1月7日 星期二

元旦日 2014 + 兒童遊戲室 + J-plus 兒童遊樂場

二零一四年一月一日     星期三


 


今日係新一年的開始,祝我哋大家新年快樂,身體健康~


 


特別祝老公係新一年搵到一份好工,工作順利~ 亦都祝彤彤快高長大、聰明伶俐、聽教聽話~


 


今日帶咗彤彤去屋企附近,康文處嘅兒童遊戲室,等佢可以係安全嘅環境下,試下企同埋行~


 



 


起初彤彤都唔係好夠膽企行身玩的,都只係爬爬下,或者係坐係度,warm-up 後佢就肯企係度玩了,仲玩得好開心添~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


大約玩咗一個鐘度,我哋就離開了,一來開始人多,二來我哋仲未食 lunch,所以我哋就行過去油塘果邊食嘢了~


 


係我哋行過去油塘嘅途中,彤彤就瞓著咗了,直至到我哋食完 lunch~


 


我哋都諗唔到之後去邊好,老公就提議同彤彤去 Playhouse 玩波波池,所以我哋就揀咗去 J-plus 喇!~


 


有得玩波波池,彤彤梗係開心啦,仲四周圍爬來爬去添,但果度真係比較多人,我哋都要小心睇實彤彤先得,免得佢比其他小朋友撞到~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


除咗波波池之外,仲有鞦韆坐,同埋好多唔同款嘅車車~


 



 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


到咗大約 6 點時,有個音樂小天使嘅遊戲,我哋幫盼盼報咗名,可以同姐姐一齊唱歌件奏的,彤彤仲玩得有板有眼添~ (連自己企咗係度好耐都唔記得,全程都無坐低到)


 



 



 



 



 



 



 


大約玩到 6:45PM,我哋就離開了,雖然我哋買咗全日任玩 2 大人 1 小朋友嘅飛,只係玩得 3 個幾鐘,好似好唔低,但彤彤都開始攰,所以我哋打算食埋飯就回家~


 


一如所料,彤彤飲咗奶,就以 9 秒 9 嘅速度瞓著咗~


 



 


而我哋就去咗 Euro Go Go 食飯,之後就回家了~


 



 



 


 



 


 



 



 


 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言