2014年1月2日 星期四

Baby Kingdom 聖誕 BB 爬行比賽 @ 將軍澳廣場 + 新都城中心

二零一三年十二月廿二日     星期日


 


今日帶彤彤去參加另一個爬行比賽,係由 Baby Kingdom 主辦的,比賽一開始,彤彤已經好努力咁爬,仲遙遙領先其他同組對手,點知到終點前一步,佢竟然坐咗係度,我再用玩具引佢爬埋罺一步,點知彤彤心急想搶我手中嘅玩具,個頭撞到個玩具一下,佢即時唔爬,仲扁晒咀喊添,結果佢見隔離線嘅 BB 爬過終點,佢先爬埋果步,就係咁就無咗佢人生中第一張冠軍証書同埋得獎小禮物喇!~


 


參加完比賽,我哋就將軍澳廣場行咗陣,再影下相~


 



 



 



 



 



 



 



 


之後我哋過咗去新都城中心,因為果邊方便 d 搭車返老爺奶奶家食冬至飯,見時間尚早,我哋又係度行下街,再影下相先返去~


 



 




 



 



 



 



 



 



 



 


今晚食飯時,姑仔仲送咗份聖誕節禮物比彤彤添,彤彤見到係 Kitty 物品,不知幾開心,多謝晒!~


 



沒有留言:

張貼留言