2014年1月8日 星期三

彤彤第四輯寫真 @ Piggy Ducky Studio Workshop

二零一四年一月四日     星期六


 


上月尾影果輯團購相,今日可以去揀相了,所以上完 Playgroup 就去食 Lunch,之後就上去揀相~


 


由於係團購買嘅 package,所以包嘅嘢唔多,$288 包 20 張相同 2 個相架,而我哋揀星期六影,所以要另加多 $200,即係總數 $488~


 


今次一共影咗 17X 張相,講真加相就一定唔會加的,因為加一張相要加 $100,實在太貴,其次係我哋覺得唔係全部相都影得好好,有部相係 out focus,亦有 d 角度唔知想點咁,所以我哋第一輪已經揀剩 48 張~


 


之後再係呢 48 張內,再選出 20 張,因為有部份係好相似嘅 pose,又有 d 係相同嘅景,所以好易就揀到 20 張出來~


 


我哋以為揀完,點知 Sales 係呢個時候,拎咗個 Video 出來,係當日影相時嘅花絮,仲剪輯過來的,我哋都睇得好開心,Sales 即時開價,話原價係 $1380 的,而家特價 $980 比我哋,我哋即時 say no,因為短短 3 分鐘嘅 video 就收咁貴,真係發 c 佢哋呀~ (如果 $500 樓下都會考慮下嘅~)


 


之後就揀埋 2 個相架嘅相就走得,3星期後可以上去拎埋 2 個相架~


 



 



彤彤,Mami 鍚你,你做乜咁驚訝呀?



好鍾意呢張相,相中彤彤嘅笑容好天真無邪~



 



彤彤,你呢個動作好高難度 wor~



 



 



 



 



 



揀咗呢張相造其中一個相架~



 



 



彤彤,你呢個樣好招積呀~



 



 



 



揀咗呢張相造其中一個相架~



 


 


沒有留言:

張貼留言