2014年1月23日 星期四

九龍城廣場 + 10th Lesson @ Kiddo Zone + Time Square + 朗豪坊

二零一四年一月十八日     星期六


 


今朝一早就起床,因為我要去覆診+ 抽血,所以大約十點就去到九龍城了~


 


點知醫生今日有事,遲咗大半個鐘先返來,雖然我係第一個入去,都攪到 11 點先走得~


 


之後我哋行咗去九龍城廣場食 lunch,再係果度影下相~


 


今年九龍城廣場嘅佈置好靚呀,有 Bear Bear 熊,仲有 d 鼓係度,彤彤仲係度打咗一陣鼓添~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完相,就去搭返 113 去返 Playgroup,點知塞咗好耐車呀,差 d 攪到遲到,好彩岩岩趕到~


 


但去到 Playgroup 時,彤彤要食奶,我哋見只係 warm-up time,就快手餵埋奶先入班房~


 


今日主要都係唱下歌,好似 How's the weather,Five little ducky,Days of the week等等~


 


今日 Ms Anges 又係度教各位小朋友講 Saturday,彤彤竟然又一次好大聲咁讀咗一次 Saturday 出來,估唔到佢上次唔係撞彩,而係真係講到出來,佢只係唔係我哋面前講啫~


 


之後 Ms Anges 又拎咗 d Flash Card 出來,教小朋友們 1 - 30 嘅英文,Ms Anges 叫彤彤讀一次 One 同埋 Four,彤彤又讀到出來,又係得佢一個讀到,之後 Ms Anges 拎住 2 張 Flash Card 問佢邊張係 One,再拎住另外 2 張 Flash Card 問佢邊張係 Three,彤彤都第一時間就揀岩~


 


唱完歌仔,Ms Anges 一拎 d 黃色鴨仔出來,所有小朋友又一齊走埋去想拎來玩,攪到 Ms Anges 都有少少唔知點好,因為顧得一隻,另一隻又比另一位小朋友搶咗,不過 Ms Anges 都話呢個情景佢都係 expected 嫁喇!~


 


再之後 Ms Anges 拎咗一 pat 軟 "lai lai" 嘅膠出來,比各位小朋友感受下凍嘅感覺,同埋認識顏色,得彤彤同埋另一位小朋友敢玩,其他幾位小朋友都有少少驚,唔敢掂~


 


之後就到 Story Time,當然各位小朋友都唔大興趣,仲開始周圍走添~


 


講完故事,就到落堂時間,又係 bubble time,彤彤玩得好開心,係咁撲 d bubble~


 


落堂後,Ms Anges 同我講佢好鍾意彤彤,話佢係一個 smiley girl~


 


之後我哋行咗去 Uniqlo 睇下有乜減價嘢岩彤彤,仲買咗幾件 heat-tech 添,留來出年比彤彤著。行過 Time Square 見到有棵大桃花就影咗 2 張相,之後就搭車過旺角了~


 



 



 


由於今晚要係旺角同一班親戚食團年飯,所以上完 Playgroup,我哋就先過咗來旺角行下街先,行到咁上下先去食飯~


 


行經朗豪坊,見到 d 新年佈置幾靚,所以即使多人,我哋都係度影咗幾張先走~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言