2014年1月6日 星期一

Boxing Day 2013

二零一三年十二月廿六日     星期四


 


今日九點半就醒了,於是早點出門,去會展嘅冬日購物節 (因為有免費飛),我哋食埋早餐,大約 12 點半就入到場內了~


 


今年唔算太多人,可能我哋早入場嘅關係,所以都叫行得幾舒服,但 d 嘢唔係好平,所以我哋都無乜收穫,只係買咗 d 小食即時食~


 


行到 4 點度,我哋就離開,去咗 PizzaHut 食嘢,點知今日無得叫 tea set,都算啦,照食~


 



 


食飽飽後,我哋行過去 cwb,行咗一陣街,之後就搭 MTR 返將軍澳,老公就同老爺奶奶會合,一齊去醫院探細姑仔,我就同彤彤先去餐廳等位~


 


我哋有位後就 call 老公,佢哋 3 個就行過來,之後就一齊食飯,食飽飽就各自回家~


沒有留言:

張貼留言