2014年1月6日 星期一

第二次到 Soha Studio 影相

二零一三年十二月廿七日     星期五


 


由於我同老公都一早拎定呢日假期,所以我哋可以連放 5 日假,咁岩又見到 Soha Studio 做 promote,平日影相只係 $500,仲包4 個造型同埋所有相的 file,所以即時打電話去問 27/12 有無位影,好好彩仲有一個當日最早嘅 Booking 時段(11:00AM),所以即時 confirm~


 


今日 11 點我哋就到達了,一入門口,又係上次果位攝影師哥哥招呼我哋,今次佢哋搬咗新 studio(荔枝角),地方大咗好多呀,仲多咗好多造型同佈景添~


 


攝影師哥哥先比部 iPad 比我哋揀造型先,我哋揀咗家庭照、米奇老鼠、和風同埋 Pink Laby~


 


先影家庭照,都係好似上次,擺出唔同嘅 pose,彤彤影得好開心 (因為其中有 d  pose 係要拋起佢的)~


 


之後到影米奇老鼠同和風,彤彤係咁撲埋去個佈景度,又周圍爬,又坐唔定,真係好難影得到,好彩攝影師出到絕招 -- 星星餅,佢先肯坐定定,笑住咁比人影咋~


 


最後一個造型 -- Pink Lady,彤彤都尚算合作,因為有部小鋼琴比佢玩,佢仲玩得好開心添~


 


全個過程大約影咗 90 分鐘度,但今日無得拎相住,因為要執相先,所以要等 2 星期先可以上來拎相,或加 $10 寄比我哋,我哋當然揀寄啦~


 


之後我哋行咗過去 Aeon 行街,呢間我都係第一次來,好大間,人又少,好好行~


 



 



 



 


行完 Aeon 就去食返個 Tea 先,今日揀咗食越南嘢~


 



 



 


食飽飽後,就回家了,因為真係有點累,不如早點回家休息好過~


沒有留言:

張貼留言