2014年1月30日 星期四

團年飯 2014

二零一四年一月廿八日     星期二


 


今晚同我父母一齊食團年飯,又係去海港食,可以多人食團年飯嘅關係,可以叫嘅菜式選擇唔多,平時食開嘅都無得叫,而且仲加晒價添~


 



 


我哋係度食團年飯,彤彤都唔會悶嫁,因為佢近排真係好鍾意睇 Your Baby Can Read,所以我就開定比佢睇,咁我哋就可以慢慢食都得,he he.....


 


睇下,彤彤真係睇得好開心嫁,仲掛住睇,連嘢都唔食住添~ (不過我都有比少少烏冬比佢食的)


 



 



 



 


係度都同各位 Blogger 拜過早年,祝各位身體健康,馬年行大運!~


 


沒有留言:

張貼留言