2014年1月2日 星期四

聖誕精靈BB爬行比賽競技場 + Piggy Ducky Studio 影相

二零一三年十二月廿一日     星期六


 


今日帶彤彤參加爬行比賽,今次大會好好,仲送多 2 小時 Playhouse 的家庭套票比參賽者,所以完成比賽後,我哋大約可以留係度玩多個半鐘~

今日嘅比賽,彤彤被安排於邊線作賽,初初佢坐係度唔郁,黠知當其他對手爬了 1/3 時,彤彤突然一枝箭咁爬去終點,仲以小組第一名完全添,真係估佢唔到,叻叻!~

因為今日有好多場比賽,所以最終排名,大會要遲少少先公佈出來,據說最快果3位BB會有豐富獎品的~  (後記:彤彤三甲不入,不過唔緊要啦,輸羸其次,enjoy 比賽過程就夠了)



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


我哋大約玩到 1 點鐘就走了,因為有下個節目,就係去 Piggy Ducky Studio 影相,之前係團購買了 package,$288 ,有 75 分鐘攝影時段 + 20 張相 +  1 隻 DVD video + 2 個相架,由於我哋揀星期六影,所以要加多 $200,如要額外加相就每張 $100,所以我哋應該唔會加相的了,實在太貴喇!~


 


我哋準時 2:30PM 上到去,攝影師姐姐先睇下我哋帶咗乜嘢衫來,然後就幫我哋設計場景,我哋可以影 4 個場景,最後我哋分別影咗坐車車、聖誕節主題(用影樓提供嘅衫)、花園同埋茶座 cross-over 黃色鴨仔,每個場景都有彤彤單人照同埋家庭照~


 


今日彤彤都好合作,順利完成拍攝過程,但因為攝影師姐姐話要執相,所以唔可以即時睇相,要等到 4 Jan 2014 先可以來揀相,暫時未知影成點~


 


沒有留言:

張貼留言