2014年1月6日 星期一

V City + 屯門時代廣場 + 屯門市中心

二零一三年十二月廿九日     星期日


 


來到長假期嘅最後一日,真係有少少唔捨得添~


 


今日原先打算去海洋公園的,仲點知遲了起床,所以都係改去屯門行下街街~


 


我哋先去 V city 行下街先,見到有聖誕佈置,當然又係影影影啦~


 



 



 



 



 



 



 



 


下面呢幾張同背景嘅相,彤彤嘅表情真係好正,有狂野、有少女驚持、又有含羞樣~



 



 





 



 


之後我哋係 V city 行返天橋過市中心,途經屯門時代廣場,見到有翠兒 wor,梗係要影下相先過去市中心啦~


 



 



 



 



 


我覺得呢棵樹有點 copy cat 嘅味道,同海港城果棵真係好相似 lor~


 



 



 


 



 



 


返到市中心果邊,我哋就去咗 Euro Go Go 食 tea 先,之後又係行下街,影下相咁,之後就返我父母家食飯了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言