2014年1月23日 星期四

賣甩老公 & Daddy 去海洋公園

二零一四年一月十九日     星期日


 


今日老公有事做,唔可以陪我哋,所以我同彤彤就賣甩老公/Daddy 同公公婆婆一齊去海洋公園玩,呵~呵~呵~


 


出發前,我哋先去飲茶先,飲完茶就出發,我哋大約 12 點就到達,之後就即時去排隊睇「幻海奇緣」(12:45PM 有一場),大家都睇得好開心,特別係彤彤呀,佢見到 d bubble 成日都噴出來,不斷想用手去撲 d bubble,又見 d 空中飛人表演,笑到唔停得嘴~


 



 


睇先表演都差唔多 1:30PM 了,即刻去排隊坐纜車,大約排咗 35 分鐘就上車,彤彤又係坐得好開心呀,全程笑不停!~


 



 



 



 



 


上到山後,我哋又帶咗彤彤去睇佢最鍾意嘅海獅~


 


之後再行多陣,我哋就落返山,今日公公同我仲同彤彤坐小火車,婆婆就休息一陣,順便睇實架 bb 車~


 



 



 


之後去睇埋大熊貓,大約 4:30PM 度我哋就回家先,一出海洋公園,彤彤就瞓著咗~


 


一路瞓到返到公公婆婆家先起身,都有個幾鐘,我哋就同彤彤沖涼洗頭先,等埋老公返來,就去 PizzaHut 食飯~


 



 


沒有留言:

張貼留言