2014年1月2日 星期四

受驚的彤彤

二零一三年十二月十七日     星期二


 


今日放工後,我哋返咗老爺奶奶家食飯,點知我同彤彤一入屋,彤彤就即時扁嘴想喊,之後一見到爺爺,就即大喊添~


 


我即時安撫返佢,話 Daddy & Mami 係度,唔係唔要你,經過一輪功夫,佢先平復返~


 


爺爺見咁嘅情況,即時入返房,唔敢再刺激佢。我哋陪佢玩咗一輪,佢又笑返,諗住抱佢入爺爺房,都未入到房,只係响門口就已經喊了,咁唯有放棄啦~


 


但彤彤見到嫲嫲又無嘢嫁 wor,仲對住嫲嫲笑添,又同嫲嫲玩到好開心~


 



 



 



 



 


咁我哋問返奶奶當日嘅情形,原來果日彤彤扭眼瞓,爺爺就係房度全程抱住佢,想氹佢瞓,但彤彤發現唔見我哋,就越喊越大聲,可能佢個小小腦袋,以為爺爺係衰人,捉走咗佢,令佢見唔到 Daddy & Mami,所以咪一見到爺爺就驚 lor~


 


 


沒有留言:

張貼留言