2012年8月18日 星期六

第三次參加產前講座 - 「精明媽 Me 孕育健康 BB」 講座

二零一二年八月十八 星期六
 
去完盧醫生度覆診後,我哋就去咗食晏,之後就過海去聽「精明媽 Me 孕育健康 BB」講座,大約 2:30PM 我哋就到咗會場,現場勁多人,由於主辦單位(美贊臣)無諗過咁湧躍,所以要即時加座位比 D 遲到的準父母坐,好彩我哋未算好遲先到達,都仲可以坐到 D 比較前的位置,雖則係 D 邊位,但都好過坐得太後~

呢個講座分為 2 部份,第一部份係講胎教的,老公好留心聽,原來我哋平時做的嘢,真係有用嫁,好似比 D 音樂比 BB 聽,同 BB 傾計等等~

第 2 部份就講下準媽媽要食 D 乜嘢,先會對 BB 好,不過我覺得
講者 的嘢唔係太岩,因為之前都有上網睇過,亦都有 D 醫生講過話倀乜嘢好,但個講者就持相反的意見~

聽完講座之後,仲有一袋禮物拎添,真係好~


除咗呢 D 禮物之外,仲派咗張 Coupon 比我哋,叫我哋要係辦公時間內,上去佢哋公司拎另一份贈品,好似話有一張 BB 包被、手襪仔,同埋 Soft touch 的試用裝,我哋覺得唔太吸引,所以都唔打算去拎了~



沒有留言:

張貼留言