2012年8月15日 星期三

第六次政府產檢 (26wks2d)

二零一二年八月十四日    星期二
 

由於成晚都發燒,個胃又痛,到臨天光先退咗燒,所以老公唔比我返工,叫我今日去完 QE 做產檢之後就回家休息~

但老公今日請唔到假陪我去做產檢,所以就由我爸爸陪我去 QE~

今日約咗 10:30 AM 見醫生,我哋大約 10:15 AM 就到咗,去到
又係先驗小便,再磅重同埋量血壓,今日嘅血壓只係少少高,去到 139/88,但姑娘都叫我過 15 分鐘後再返去量多次,結果都係少少高,但驗到有蛋白尿,所以姑娘要我飲多 d 水,再留多次小便來 check多次~

等去小便期間,個肚又開始唔舒服,仲肚瀉咗幾次,果日又多人返來做檢查 wor,個洗手間要大排長龍,真係幾難忍呢~

之後驗多次小便,結果都係仲有蛋白尿,所以要照 mark 底比醫生跟進~

大約 12 點先到我入房見醫生,呢個醫生好好人,仲好耐心的聽我講返之前點樣 check 到有血壓高,同慢慢睇我在家所量的血壓表,之後又同我講,今日 check 到有蛋白尿,有 2 個可能,一係就係尿道炎,另一個可能就係妊娠毒血症~

由於我無尿道炎的徵狀,而且又有血壓高,所以佢驚我係
妊娠毒血症,穩鎮起見,佢叫我留多次小便樣本,幫我種下菌,睇下係唔係尿道炎,又要抽血及一星期內交回 24 小時的小便樣本返來化驗,睇下係唔係有妊娠毒血症~

之後就係忙於去抽血,同埋拎留 24 小時小便樣本的樽,又要再飲水留多次小便化驗,攪得來都差唔多 1 點先可以離開~


沒有留言:

張貼留言