2012年8月14日 星期二

腸胃炎

二零一二年八月十二日 星期日

今日同老公食完個 tea 之後,個肚仔就開始唔舒服,但又唔係肚瀉果隻,只係有 d 陰陰痛咁~

夜晚就返咗我父母果邊食飯,回家後個肚越來越痛,仲瀉咗 2 次添,之後我就無理到,早點上床就瞓~

 
二零一二年八月十三日 星期一

今朝起床,個肚無乜事,所以就如常返工,點知上午 11 點開始,個胃有 d痛,仲有 d 發冷添,我估我當時應該發緊燒,咁我見個唔係太大問題,所以就諗住 lunch 時瞓一陣,睇下會唔會好 d 啦~


Lunch 的時候瞓咗成個鐘,飯都無胃口食,之後又好返 d wor,點知到 4 點幾就 feel 到個人好燙,應該係發緊燒,所以即 call 老公,叫佢放工即走,陪我去睇醫生,而我又係放工即去睇醫生,之後係診所等老公來接我~

醫生話我係腸胃炎,但大肚婆唔可以食止瀉藥,一定要痾清 d 菌出來,所以佢只係比咗退燒藥同埋胃藥比我食咋~

果晚成晚都胃痛,又發燒,所以瞓得唔好,而且第 2 日又要返 QE 產檢,老公就唔比我返工,叫我做完產檢就回家休息~ 

沒有留言:

張貼留言