2012年8月5日 星期日

荷花 BB 展

一年一度的荷花 BB 展,將會係 3/8/2012 - 5/8/2012 舉行,由於有 5 張媽媽會送的飛,所以我哋決定係 weedend 會連去 2 日~

 

二零一二年八月四日
 星期六
 

今日入去的主要目的係拎贈品,同埋睇下有無 d 乜嘢係岩心水的嘢,有就記低先,回家上網 check 下,睇下係唔係平先係明天入場時買~

我哋由上午11 點半入場,一行就行咗 9 個鐘,拎咗唔少贈品呢~




 






除咗拎贈品,今日都買咗入院用品,因為有部用品,法國醫院係無包到的/只係包得好少量,所以要自備~



又買咗好多媽媽推介的 Baby Carrier~


今日仲參加咗美素佳兒的準媽咪實習坊,可以同老公一齊上堂,學習點樣同阿 B 清潔、換衫,同埋掃風,我仲比指導員讚我做得好,但老公就比  指導員話佢做錯咗掃風的姿勢,叫老公要跟我學習添,哈哈哈......











二零一二年八月五日 星期日

今日同老公由下午1 點入場,一行就行咗 6 個鐘,又拎咗唔少贈品呢~ 



今日的重點係買 BB 用品,睇下我的收穫幾豐富: 

 














沒有留言:

張貼留言