2012年8月4日 星期六

第五次私家產檢 (24wks5d)

二零一二年八月三日 星期五 

成 2 個月無去過靳醫生度了,因為上個月去咗林醫生度做結構性超聲波檢查,所以上個月就唔駛返靳醫生度檢查~

見到靳醫生,佢就問我做咗
結構性超聲波檢查未,我話已經做了,佢就問我係邊度做,同埋有無帶到個報告來,如果有就比佢 make 個 copy~

之後佢再問下我有無乜嘢唔舒服,我話 d 皮膚有時有 d 痕,問佢可唔可以開枝 cream 比我,當然係無問題啦~

之後就叫我瞓上床上,睇下阿 B 先~

今次阿 b 又大隻咗了,不過靳醫生話阿 b 係細碼 bb 來,而家 24wks5d 的重量只得 676g,係屬於細碼,但都符合標準~


 (阿 B 的頭圍)

(阿 B 的肚圍) 

 
(阿 B 的大脾骨長度) 


(阿 B 的心跳) 

跟住我哋又問靳醫生,可唔可比阿 b 個樣我哋睇,靳醫生當然話無問題啦~










呢次阿 B 好合作,等靳醫生幫佢影到幾張都算清楚的相比我哋~ 

沒有留言:

張貼留言