2012年8月20日 星期一

BB 床及BB 車

二零一二年八月二十日 星期一


BB 床同 BB 車,我之前已經上網做過好多 research 的了,最後都係覺得寧願買貴少少,都要買返信譽好的品牌,最重要係夠安全,所以最後都係決定買歐洲貨~

先講 BB 車,其實未有阿 B 前,我已經決定咗第時一定要買 Peg-perego 的 BB 車,心水係 P3 or SI,後來再做多 d research 之後,最終鎖定買 P3,因為 P3 比 SI 穩鎮 d,因為全部係孖摝,雖然咁樣會重 d,但最緊要安全嘛~

另外,就係 P3 的太陽檔的遮蓋範圍大d,而且又有拉鍊位打開,再拉去前面,所以價錢上只差 $200,一於決定買P3~

至於 BB 床,之前行過好多百貨公司,睇過唔同牌字的 BB 床,始終都係唔合心水,我唔知係因為 for display 的關係定點,梗係覺得 d BB 床好唔穩鎮,搖搖下咁,唯一一隻牌字的 BB 床,無呢個情況,就係 Troll 的 BB 床,Troll 係 0/3 baby 旗下嘅品牌,呢條 line 係响歐洲造的,通過晒歐洲的安全標準驗證~

由於阿 B 第時會由我父母幫手湊,所以我哋要買 2 張 BB 床,每邊一張~

而家我對 Troll 嘅 Bedside Cot 同埋 Nicole Cot 都好鍾意,所以決定 2 張都買晒,我哋屋企就放 Bedside Cot,我父母果邊就放 Nicole Cot,因為 Bedside Cot 第時可以拆晒 2 邊床欄,變成小童床,瞓到 5 歲都得,所以就揀呢張放係我哋屋企啦~


至於 Nicole Cot,其實都可以拆一邊床欄的,但我估我父母應該都唔會用到,因為阿 B返咗學之後,應該都唔駛我父母幫手湊夜晚,所以呢個功能應該用唔到了~



撞岩今日老公放假,又係 Jusco 的感謝日及 BB Fair,所以放工後,就同老公去咗黃埔果間 Jusco 買呢 2 樣嘢喇~

點知去到,Peg-perego P3 (紫色) 同埋 Troll Nicole Cot無貨要訂,而Troll Bedside Cot 就全線決貨,唔知幾時先有,所以唔比訂,既然係咁就唯有買住前 2 者先啦,另外再買咗 2 個換片墊,一張 BB 床的涼蓆,同埋一張 BB床嘅床褥,全部都係比咗錢先,未知幾時先送貨~

沒有留言:

張貼留言