2012年8月18日 星期六

第六次見私家內科醫生 (26wks6d)

二零一二年八月十八日     星期六


今日約咗 12 點見盧醫生,我哋早咗 15 分就到達,之後都要等到差唔多 12:30pm 就到我入房見佢~

盧醫生見到我,就問下近排有無唔舒服,同埋睇下我在家量的血壓表~

我就同盧醫生講返,早幾日係 QE 做產檢時,驗到有蛋白尿,同埋 QE 要我做一大輪的檢查,仲有就係 QE 果邊懷疑我有妊娠毒血症~

聽完我講之後,盧醫生話 QE 果邊只係比較緊張,照佢睇,我應該唔係妊娠毒血症,因為之前同我驗過 2 次血,都無問題,應該唔似係~

不過佢叫我放心比 QE 同我做檢查,佢話政府肯同我驗咁多嘢係好事,即管比佢哋 check~

同埋盧醫生又好詳細咁解釋比我同老公知,乜嘢係妊娠毒血症,同埋如果出現乜嘢情況下,就要即時入院等等~

大約傾咗半個鐘,我哋就出返去,臨離開前,盧醫生叫我下次返 QE 度做產檢時,問返果邊我的化驗結果係點,之後同返佢講,等佢有個記錄~

之後佢又幫我量下今日的血壓,度出來非常正常 (132/76),盧醫生叫我下個月再返來見佢,大約 1:00 PM 我哋就離開了~


沒有留言:

張貼留言