2012年8月27日 星期一

降血壓藥及留 24 小時小便樣本

二零一二年八月廿五日    星期六


今日老公返盧醫生度睇驗身報告,我陪埋佢去,順便問下我應唔應該食 QE 開比我的降血藥,盧醫生話都可以食的,因為份量都係好輕,同埋呢隻藥係孕婦可以食的~

不過盧醫生話叫我留意下,食咗藥後會唔會出現血壓過低的情況,同埋記住要在家量血壓,下次覆診時幫我睇下,如果發現食藥後,有乜唔舒服 or 血壓太低的話,就要停藥~

二零一二年八月廿六日    星期日


今日全日都無出過街,仲要一早起身添,因為要由早上六點開始,就要儲起來緊 24 小時內的所有小便,係第二朝一早拎返去 QE 做化驗~

二零一二年八月廿七日 星期一



今朝一早就拎咗 d 24小時小便樣本返去 QE,再係佐敦食埋個早餐,就趕返公司,返到公司岩岩好 8:45am,無遲到~


沒有留言:

張貼留言