2012年8月24日 星期五

第二次見政府內科醫生 (27wks4d)

二零一二年八月廿三日 星期四



今日約咗 3 點見內科醫生,我準時到達,今日又係見返上一次果個醫生,但門外等侯的人勁多,我都係見有人起身入去醫生房度,先有位坐下~

之後就係度等,一等就等到 4:15pm 先到我入去睇,醫生話睇返我果次做果個 24 小血壓監測的報告,有幾個鐘頭的血壓都係比正常高,有少少擲界,又唔算話好高,所以都係要我食降血壓藥,又問我有無帶在家量的血壓表過來比佢睇,呢次佢又唔太 hea wor,有拎上有睇咗幾眼,就比返我~

之後佢要求我留 24小時的小便樣本化驗,我話我早幾日先係產科果邊留完咋 wor,唔可以拎返果個報告睇咩? 佢話 check 多次好 d wor,我都係想穩鎮 d,同數據準 d 啫,佢咁講,我都無得 say no 啦~

之後佢再提話要我食血壓藥,但我始終唔太想食,因為我平時自己在家量血壓 or 係廬醫生度量都無事的,只係係 QE 度量先會高,我覺得係因為係醫院量,始終個人都係會緊張少少的,但個 醫生嚇我,話你都唔想阿 B 要早產或者要開刀先生到嫁? 同埋呢隻藥對 BB 無影響的,係唯一一隻孕婦可以食的降血壓藥,可以放心食,不過就要留完 24 小時小便樣本之後果日先開始食,費事影響咗個化驗結果~

既然你都咁講 lor,我唯有食啦,但我會問返盧醫生的意見先,如果盧醫生都認為無問題,我先食~

之後就落咗下層樓的藥房攞藥,睇一睇個 label,要等成 13x 人,有無咁多人呀?! 我見咁多人,就過咗去 M2 拎咗個留小便樣本的樽先,再返來等,結果攪到成 5:40pm 先到我可以拎藥,足足等咗 70 分鐘,真係浪費時間!~

沒有留言:

張貼留言