2012年8月2日 星期四

心臟超聲波及 24 小時血壓監測

二零一二年八月一日 星期三

上次見政府內科醫生時,安排咗 2 個檢查比我做,所以老公今日就放假陪我來 QE 做檢查~

我哋 10:00am 就先去 B7 做心臟超聲波先,係門外等咗成個鐘先輪到我入去,但又唔見有其他人嫁 wor,都唔知點解要等咁耐~

入到去係一位女醫生來的,佢叫老公出返去,話家人唔可以在場,根住就叫我瞓上床,但我想講張床勁 dirty lor,佢仲係咁叫我瞓落去有撻漬果度,oh my god!~

之後佢就開始幫我照,佢一 d 都唔斯文 lor,仲好粗魯咁同我照,又大大力咁用個超聲波儀器壓落我個心口,叫我轉身時又粗聲粗氣咁,真係唔多好受~

大約 10 分鐘度就照完,佢叫我著返衫就可以走,之後就無理過我,自己係度做佢嘅嘢~

我真係唔明,我係 B7 門外等咗咁耐,都唔見有其他人來做呢個檢查 (得 1 間房係做呢個檢查啫),點解內科果邊聲稱呢個檢查,排期的時間要 23 個月咁耐呢??

之後我哋就過咗去 H3,做 24小時血壓監測,呢邊 d 姑娘好好人,個個都好溫柔呢~

原來所謂的 24 小時血壓監測,係 QE 會借部血壓計比我 1 日,要掛住係身上,部機每個鐘會幫我量一次血壓,然後記錄低~

因為要掛部機係身的關係,姑娘話今日我唔可以洗澡,直上聽日幫我還機後先可以~

原先我諗住放半日假就算,而家咁的情況,唯有放足全日啦,因為部機都幾大部,又有 d 線係度 wor,返工都幾麻煩下~

二零一二年八月二日 星期四

晨早 8 點半我就到咗 H3 還機,因為掛住部機真係幾唔方便呢~

姑娘幫我 check 過部機 d 數據,話記錄到晒,可以拆機,真係好喇,唔駛再掛住部機~

還完機後,我就返咗公司了!~
 



沒有留言:

張貼留言