2012年8月31日 星期五

第六次私家產檢 (28wks5d)

二零一二年八月三十一日 星期五 


今日 book 咗靳醫生 7:20pm 的,結果都要等到 8:10 pm 先有得睇~

見到靳醫生,佢就問下我有無乜嘢唔舒服,咁我就講返 QE 講邊話我血液中的尿酸有少少偏高,驚我係妊娠毒血症的早期徵兆~

靳醫生話睇我今日的血壓 (144/82) 都 OK,同埋我又無水腫出現,應該暫時唔係有呢個症,不過既然 QE 果邊話要 mon 緊 d,都係好事來的~

另外我同靳醫生講,呢排恥骨好痛,佢話因為阿 b 開始重,同埋個肚開始大,所以會聚住,有 d 人用了托福帶會舒緩到,但佢覺得作用唔大~

之後就叫我瞓上床上,睇下阿 B 先~
 

今次阿 b 又大隻咗了,仲追返上來,變成中碼 bb,而家 28wks5d 的重量有1248g,係屬於中碼,符合標準,不過靳醫生叫我唔好重得太快(其實我由有咗到而家,都只係重咗 8-9 磅咋),因為我同老公都比較肥,阿 b 好大機會都會有 d 肥人的基因,擔心我到時難生~ 



(阿 B 係咁係度郁) 

 
(阿 B 的頭圍) 

  (阿 B 的肚圍) 

 
(阿 B 的大脾骨長度) 

 (阿 B 的腳板仔)

原先諗住今日可以見下阿B個樣,點知佢全程用對手仔遮住個樣,唔比我哋睇,靳醫生都已經好好人,幫我照咗幾次,又郁下佢,阿B都係唔肯拎開對手仔,激c我喇~ 

沒有留言:

張貼留言