2014年6月3日 星期二

23rd Lesson @ Kiddo Zone

二零一四年五月廿四日     星期六


 


今朝一早就起床,因為要執埋個櫃裡面嘅嘢,等新果個 2 個櫃今晚來時,有地方可以放~


 


趁彤彤未起床,我哋就快手快腳執好晒 d 嘢先,岩岩執好,彤彤就起床了~


 


之後就餵奶同埋帶彤彤返 Playgroup,今日係第 23 堂,上堂前先來 warm-up time,但今日同埋下星期六果堂 Mr. Daniel 唔得閒,所以會由 Ms. Sanbe 替代~


 



 



 



 



 



 



 


今日唱咗的歌仔有:Hello Hello Song, Good Afternoon Song, Days of the week, How's the weather, The Eensey Weensey Spider, Open Shut Them and Other Opposites, Shake Shake Shake, Bye Bye Song, etc.


 


今日的主題係 Color,教小朋友認識唔同的顏色同埋形狀大小長短~


 


最後就係彤彤最鍾意的 Bubble Time, 當然彤彤又係開心到飛起啦~


 



 



 



 



 



 



 


上完堂,我哋就帶彤彤返去我父母家中,之後我哋就拎部 P3 出去同人交收 (因為部 P3 太重了,而家都唔會用的了,所以拎上 Facebook Group 放售),交收完後,我哋就回家等果 2 個新櫃送來~


沒有留言:

張貼留言