2014年6月23日 星期一

25th Lesson @ Kiddo Zone + illuma Eden Garden

二零一四年六月七日     星期六


 


來到第 25 堂了,今日遲咗少少先到,好彩今日得 2 位小朋友上堂,所以老師等埋我哋先開始上堂~


 


今日由返 Mr. Daniel 來帶上堂,佢仲透露佢今個月生日添~


 


今日我哋唱咗:Good Afternoon Song, Hello Hello Song, Days of the week, How's the weather, Bingo, ByeBye Song, etc.~


 


另外,我哋仲玩咗 d 小遊戲,好似將 d 波波放入同顏色的紙筒入面;將唔同形狀的物件, 排返好入去咁;又有唔同顏色的棉花球,用來扮雪糕球,比小朋友放入雪糕杯入面~



 



 



今堂又有小手工,就係整雪糕筒喇~



 


上完堂之後,見無雨落,我哋就去了維園,比彤彤係個遊樂場玩下,唔知係唔係太耐無來玩 (因為成日落雨),彤彤好似對呢度有少少陌生,同埋有少少怕,係上面行來行去時,都好似好小心奕奕咁扶住來行,我哋見佢咁,都費事比佢玩咁耐,玩咗 15 分鐘度就走了~


 



 



 



 



 



 


之後我哋搭車去了中環碼頭,因為之前收到 illuma 媽媽會的邀請函,所以我哋就來了 Eden Garden 玩下喇~


 



我哋大約6:10PM 來到,先去登記,拎到下一場 6:30PM 的飛,可以入去同小朋友一齊種植 Strawbeery,未夠鐘入場時,就可以係外面的 sofa 坐下,仲有冰涼的芒果汁/柚子汁飲添~


 



 



夠鐘就可以入場,我同彤彤都有條圍裙著嫁~



先要自己係杯上晝晝,令個玻璃杯靚 d~



 


之後就揀一棵 Strawberry 苗放入杯中,先放科學泥,再放白色珍珠泥,之後再噴幾下營養液~



 



 



 



 



 


最後再放埋入去個紙盒內,就可以帶回家中喇~


 



種完小盆栽,就可以去唔同的佈置影下相添,影完相我哋就回家了~



 



沒有留言:

張貼留言