2014年6月5日 星期四

新傢俬 + 訂新廳燈

二零一四年五月廿四日     星期六


 


原先傢俬鋪話今日下午 6 點送新果 2 個櫃來的,但等到成 6:30 pm 都未有電話,我哋就打電話去問下,先知原來架貨車仲未過到關,要遲少少先送到來,結果差唔多 8:10PM 先送到來,師傅就砌咗成個鐘,差唔多 9:00PM 先砌好果 2 個櫃~


 


之後我哋就要清潔一下果 2 個櫃,可能呢排落咗成個星期雨,果櫃入面有好多 C 咗的飛蟻同埋飛蟻翼,同埋都幾大陣油漆味~


 


清潔完後,我就先去沖涼,老公就去接彤彤返來,之後幫手睇住彤彤,而我就將地上一袋袋的物品放返入櫃入面,老公就 2 點幾瞓咗,彤彤就 3 點幾先瞓,而我就執到 5 點幾先去瞓~


 


第二朝 10 點幾,彤彤就整醒我,唯有餵奶同換片先,之後再執埋剩返嘅嘢,一執就執到下午 5 點先攪掂晒~


 



 



 



 



 


執好晒 d 嘢後,成個廳嘅感覺都唔同晒,即時覺得地方大咗好多咁,放彤彤落地,佢仲周圍走添,睇來佢都好滿意咁 wor~


 


之後我哋就去了大埔一田行街,睇下有乜減價嘢買,可能我哋比平時晏過到去,好似唔太多人咁,但今次好似唔太多嘢岩駛,玩具部又無乜平嘢執,我哋只係係超市買咗少少嘢就回家了~


 


 


二零一四年五月廿八日     星期三


 


由於廳果 2 枝廳燈,各自都有 2-3 個頭壞了,其實我哋都忍咗一排的了,但見近排好多人都換了風扇燈,所以我哋就心思思都換埋,一來彤彤再攪唔到把風扇,二來我哋個龐無窗的,所以裝唔到冷氣,要靠 2 個房的冷氣吹出來才有少少冷氣,所以夏天都好熱下,如果有把吊扇應該會好好多~


 


我哋今晚放工就去了土瓜灣睇下 d 風扇燈,最後揀咗下面呢 2 把,埋單連安裝費同埋 3 個 LED 膽,用咗 $3280,由於要無現貨,要等 2-3 星期才訂到回來~


 


呢把裝係 sofa 果邊,所以要大把少少 (44 寸)~



 


呢把就裝係飯廳果邊,所以要唔駛咁大把 (26 寸)~



 


沒有留言:

張貼留言