2014年6月23日 星期一

游水水 @ 九龍公園泳池

二零一四年六月八日     星期日


今日我哋又帶了彤彤去游水,但今次我哋唔係去奶奶屋苑果個泳池,我哋揀咗去九龍公園果個泳池,因為貪佢有家庭更衣室,方便 d 幫彤彤換衫 & 沖涼~



 



 


換好泳衣,我哋就出去落水喇!~ 今次玩咗差唔多個半鐘,我哋就帶彤彤出去比較深水的地方玩添 (1.4M),彤彤不知玩得幾開心~


 


到我哋要走時,我同彤彤講:「好喇,Byebye 啦」,點知彤彤係咁擰頸話:「唔好....」但真係玩咗好耐了,所以我哋就抱佢上水,結果佢係度大喊,一直喊到我哋 3 個都沖完涼換好衫,再帶埋佢離開泳池範圍佢先收聲,足足 Non-stop 咁喊了 40 分鐘,其間無收過聲~


沒有留言:

張貼留言